Mit tegyek ha egy weboldal, amiről rendeltem mást küldött le, mint amit megvásároltam?
Szóval rendeltem a [link] weboldalról egy "okos" órát, egy gamer gépházat és egy usb c-VGA átalakítót. Pár nap múlva jött is a futár viszont mikor kibontottam a csomagokat teljesen más jött, mint amit rendeltem. Az "okos" óra helyett(8000 Ft) kaptam egy "okos" karkötőt (3000 Ft), a 16000 Ft-os gépház helyett a 9000 Ft-os gépház és az USB c-VGA (4500 Ft) átalakító helyett egy USB 3.0 multi adaptert (3000 Ft). A termékek amik jöttek mind fent vannak a weboldalon viszont én nem ezeket rendeltem és árban is olcsóbbak voltak, mint amiket rendeltem. Próbáltam a telefonos ügyintézést viszont ami meg van adva az oldalon telefonszám: "az adott telefonszámon nincs ügyfél regisztrálva". Próbáltam e-mailben (többször): "This is the mail system at host s19.unas.hu.
I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.
Regisztráltam a weboldalra is egy fiókot és ott is tettem panaszt viszont onnan sem jeleztek vissza. Mi ilyenkor a teendő, mivel futár együtt 29000 Ft-ot fizettem, ami így kidobott pénz volt és elégé átvertek.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!