Mit tudnék tenni, hogy legközelebb megkapjam a csomagot?
Rendeltem külföldről valamit és mikor bejött az országba, egyből küldték is vissza. Már ez a harmadik alkalom egymás után. A második átment a vámon és kifizettem a vámeljárási költséget, azt hittem, ezt már megkapom. Erre a nyomkövetés, és a posta szerint megy vissza...
Egy olyan termékről van szó, amit korábban is rendeltem (ugyanonnan), és megjött, szóval nem a csomag tartalmával vagy a szállítási címmel van probléma.
Szóval most az a kérdésem, hogy tudok-e tenni valamit, hogy a negyedik próbálkozásom sikeres legyen? Már tiszta hülyének érzem magam, hogy rendelek, visszaküldik, visszakapom a pénzem és újrarendelem az árut. Panaszt is tettem mindegyik alkalommal, de nem sokat ér, főleg az átfutási idő miatt.
Fogalmam sincs, miért küldik vissza. A csomagkövetőn csak azt látom, hogy megérkezett a kicserélőbe, aztán két nap múlva meg ez a státusz: küldemény előkészítése nemzetközi szállításra. Semmi értesítés, tényleg semmi, a követő ezt mutatja, aztán tényleg megy is vissza.
A második esetben ráadásul kaptam értesítőt, hogy nemzetközi küldeményem érkezett, és fizessem ki a vámeljárási költséget. Aztán utána ment vissza "nemzetközi szállításra".
Szóval én tényleg nem tudom, miért küldik vissza.
Hogy a csomagot visszaküldték, és hogy màr elhagyta Magyarország területét, ezért nem lehet visszafordítani. Meg hogy kivizsgálják az ügyet, amivel kapcsolatban van 30 napjuk válaszolni, szóval szerintem ebből nem lesz semmi, csak egy üzenet 30 nap múlva. Annyi idő alatt párszor újrarendelem.
A mostanira még nem kaptam választ, de szerintem hasonló lesz.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!