Mi lett volna helyes ebben a helyzetben? weboldalról vásárlás futárszolgálattal való átvétel... HOSSZÚ! (KULTURÁLT válaszolókat várok!!)
03.23-án rendeltem valahonnan.
10 nappal (nem munkanap, hanem nap!) később rákérdeztem, hogy mikor adják át a csomagot a futárnak.
2 nappal ezt követően válaszoltak, hogy várták a beszállítótól néhány megrendelt árut, de az nem érkezett meg. És megkérdezték, hogy küldjék-e ki enélkül a megrendelt termékeket.
1 nappal később a rendeléshez még hozzáadtam jó néhány terméket (mert Idő közben lett még pénzem és szükségem volt még termékekre), valamint 1-1 termékkel kapcsolatban kérdéseim voltak.
Még aznap és az azt következő napon és még 2 nappal később is oda-vissza leveleztünk, egyeztettünk, majd megszületett a végső rendelés. Április 8-án véglegesítettem, hogy mik kellenek. Azt írták, hogy „A mai napon feladjuk a csomagot, várhatóan hétfő-kedd körül lehet számítani az érkezésére.”
Szerdán vagy csütörtökön (de inkább utóbbi – ez 04.14-e) kaptam sms-t a futártól, hogy a mai napon csomagot kézbesítenek a részemre. Felhívtam a futárt, hogy nagyságrendileg hány órára várható, mert szerettem volna előre tudni. A délelőtti órákat említette. Nem érkezett a futár, végül késő du. csörgettem meg, de akkor már nem volt elérhető. Nem szállította le aznap a csomagot nemhogy de., de még du. sem.
Majd a mai napon érkezett a futár. A csomag tartalma rendben volt annyi különbséggel, hogy 2 tárgyból több volt a csomagban (kétszer annyi). Itt 290 + 450 Ft-ról beszélek, míg a rendelés futárköltséggel együtt 11e Ft körül volt. A 290 Ft-os termékből alapjáraton többet szerettem volna vásárolni, azaz kicsit másik fajtából, de ezt is tudom hasznosítani. A 450 Ft-os termékből viszont nem szándékoztam kétszer annyit rendelni és nem is tudom felhasználni. A weboldal, ahonnan vásároltam, nem tájékoztattak arról, hogy 2 termékből kétszer annyit tettek a csomagba. Elnézhették volna? Vagy kárpótlásként növelhették meg a vásárolt termékeket? Írtatok volna a weboldalnak? Mit csináltatok volna? Hogy látjátok, hogy mi történhetett?
Köszönöm előre KULTURÁLT!!! meglátásaitokat!
290-450-el többet kaptál, ne csinálj belőle ügyet, vagy nem is tudnak róla vagy kárpótlásnak szánták de rosszul vagy egyáltalán nem kommunikálták.
Ennek a visszaküldése is többe kerülne (amit nem neked kellene fizetni, mivelhogy nem te hibáztál), szerintem ne szólj róla, főleg ha egyébként mindent megkaptál amit rendeltél.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!