Egy webshop által forgalmazott termék hibásnak bizonyult, és ebből fakadóan 30 ezer forintnyi kárt szenvedtem el. Mit lehet tenni?
S10+-ba rendeltem akkumulátort:
Az akku vezérlője, mint később az szervizben kiderült, zárlatos. Ez a zárlat a telefonom kamerájának meghibásodását okozta, aminek a cseréje megközelítőleg 30 ezer forint.
Sajnos a 14 napon már túl vagyok, azonban úgy gondolom, ez nem tartozik az indoklás nélküli elállás körébe, hanem kártérítést szeretnék kérni.
Átböngésztem az ÁSZF-t: [link]
de nem találtam konkrétan erről szóló részletet.
Mit lehet ezekkel a szarrágókkal kezdeni? Érdemes valamilyen szervezethez fordulni, ha ők nem lennének hajlandóak orvosolni a problémát?
Nem is fogják, ezt bizonyítani lehetetlen főleg mert a kamera ment tönkre aminek semmi de semmi köze nincs az akku vezerlojehez. , Főleg ahhoz ami az akkun van.
Ezt persze ha sikerül perre vinned igazságügyi szakértő bevonásával megoldható de több 100e Ft megelőlegezese szükséges illetve az hogy a végén bebizonyosodjon hogy az akku vezerloje tönkre tudja tenni a kamerát.
"aminek semmi de semmi köze nincs az akku vezerlojehez. , Főleg ahhoz ami az akkun van."
Mert szerinted miről kapja az áramot? :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!