Mit tudok tenni, ha nem jött meg egy neten rendelt áru, de a szállítócég azt jelentette az eladónak, hogy kézbesítette?
Az áru ki lett fizetve előre (60.000 ft.), a feladó fel is adta. Amikor reklamáltam, hogy nem érkezett meg, megküldték a szállító cég visszajelzését, hogy az árut kézbesítette, így jogos, hogy nem akarják visszafizetni az árát. Én viszont nem kaptam meg. Már korábban is fordult olyan elő, hogy az udvaron találtam meg egy csomagot, csak úgy bedobva a kapun. De ez most komolyabb érték, és nem akarom csak úgy veszni hagyni.
Mit lehet ilyenkor tenni?
1-es, valamit félreírhattál:
"Én pont ezért nem merek utánvéttel rendelni, az egyik futárcégnek benne van a szerződési feltételeiben hogy még a szomszédnak is oda adhatják ha úgy van."
Az utánvét ugyanis pont azt jelenti, hogy a csomag átvételekor fizeted ki az árut!! (a szomszéd nyilván nem fog 60 ezrert kifizetni helyetted :-) )
Uhh tényleg. :D
Igen, arra gondoltam hogy csak utánvéttel merek rendelni.
Köszi a helyreigazítást :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!