Hol/hogy lehet tanulmányi ösztöndíjat igényelni?
Figyelt kérdés
Elsőéves ELTE-BTK-s hallgató vagyok. Sehol nem találok információt arról, hogy hogyan és hol lehet a tanulmányi ösztöndíjat megigényelni. Vagy semmit nem kell intézni ezzel kapcsolatban, hanem automatikusan fogják küldeni?2022. jan. 25. 16:26
1/9 anonim válasza:
Nem tudom nálatok hogy van, de nálunk (SZTE) nem kell igényelni, automatikusan kapja aki megérdemli.
2/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ!
2022. jan. 25. 16:33
3/9 anonim válasza:
Az eltén sem kell igényelni, ha az átlagod elég jó, akkor automatikusan küldik. Csak a bankszámlaszámod legyen megadva a neptunban.
4/9 anonim válasza:
Tanulmányi ösztöndíj "magától" jár bizonyos eredmény felett. Az összeg és a minimum eredmény egyetemenként és karonként változik.
Általában szeptember és február olyan hónap, amikor nem utalnak, akkor adják le a jogosultak névsorát (ezt a HÖK szokta intézni) és utána októberben (és márciusban) dupla havit utalnak, visszamenőleg. Szóval ha márciusban kapsz mondjuk 20 ezer forintot, jó eséllyel csak havi 10 ezer a tanulmányi ösztöndíjad.
5/9 anonim válasza:
Elsoeveskent egyebkent en ha jol emlekszem btkn nem is lehet kapni mert az elso 2 felevednek meg kell lennie, de javitsatok ki ha valami valtozott azota
6/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat!
2022. febr. 16. 16:59
7/9 anonim válasza:
Elsőévesként is lehet kapni ösztöndíjat, csak a legelső félévben nem. Legalábbis 3 éve így volt, amikor kezdtem. A pontos összeget pedig a Neptunban kb. 3-4 nappal az első utalás előtt már lehet látni a Pénzügyek> Ösztöndíjak, kifizetések menüpont alatt, és egyébként ott látható az is, hogy kb. mikor fogják utalni. Minden mást meg már előttem leírtak.
8/9 anonim válasza:
4,5-ös átlagtól btk-n kb. mennyit szoktak fizetni?
9/9 anonim válasza: