Ha rendeléskor elektronikusan fizetek (debit kártya) egy termékért egy külföldi cégnek a rendelési felületén, miért először kiírja, hogy sikeres rendelés, majd a regisztrált személyes felületemen írja, hogy várja, hogy fizessek?
Figyelt kérdés
Kitöltöttem a kártyaadatokat, lenyomtam a BUY NOW gombot, és látszólag elfogadta. Aztán látom, hogy nem vonta le a bankszámlámról sem.2022. jan. 10. 17:14
1/11 A kérdező kommentje:
Tehát nincs kifizetve, hiába próbáltam kétszer is.
2022. jan. 10. 17:15
2/11 anonim válasza:
Külföld az EU vagy nem EU?
Melyik oldal?
4/11 anonim válasza:
Második azonosítást (sms/mobilapp) jkért?
5/11 A kérdező kommentje:
Nem kért.
2022. jan. 10. 20:51
6/11 anonim válasza:
Akkor az lesz a gond, írj nekik vagy fizess paypallal
7/11 A kérdező kommentje:
Most jutott eszembe, ez meghaladja a banknál megadott napi vásárlási limitemet, lehet, hogy ez a gond?
Nem tudok Paypallal...
2022. jan. 10. 21:02
8/11 A kérdező kommentje:
Írtam nekik,de még semmi...
2022. jan. 10. 21:02
9/11 anonim válasza:
Hát a vásárlási limit pont azért van, hogy ne tudd túllépni
10/11 A kérdező kommentje:
Köszönöm, teljesen elfelejtettem, pedig kézenfekvő, átállíttatom.
2022. jan. 11. 07:29
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!