Az elektromos autóknak kisebb az értékvesztése? 🤔
Megszoktam, hogy a hagyományos autóknál általában 4 éves korukra elvesztik az új áruk felét.
Az elektromos autóknál meg azt látom, hogy olcsóbb újat venni állami támogatással, mint a 3-4 éves használt.
Ezt nem értem....
😃
#1 ez nagyon nem igaz. Első generációs leafek még mindig futnak a 10+ éves aksijukkal és kb 80%on van. + ezek azért lettek hajtva rendesen.
Az értékvesztés nagyobb. A zoék 10+ millióért mentek 3 évvel ezelőtt is és most 5 millióért vannak hirdetve.
Erre gondolok:
0km-es szalon autó 10.899.000Ft (állami támogatással 7.500.000Ft)
Eközben:
2019-es évjárat 12.000Km-el 9.990.000Ft.
Itt valami nem stimmel.... :)
Ha két éve mondjuk ugyanúgy 10 milla volt a kocsi és ugyanúgy kapott rá támogatást, tehát 7.5-ért vette, akkor most miért akarja 10-ért adni? Vagy, ha nem kapott támogatást, akkor is, új árban a használtat?
Azért adja 10ért, mert ha ma rendelsz a szalonból egyet, akkor azt csak jövőre fogják leszállítani vagy választhatsz a meglévő készletről egy másikat a chiphiány miatt.
Így a forgalomban lévőknek felment az ára.
+ csapból is az folyik, hogy a használt autó piacon 2 év alatt majdnem 40%os emelkedés történt. 7 millának 2,8m a 40%a. így egyből 9,8m lesz az eladási ár.
"Itt valami nem stimmel.... :)"
Hát persze. Például az, hogy nem annyiért fogják elvinni a használtat... Illetve kérdés, hogy melyik mennyire extrázott (A használt az pl magasabb felszereltségűnek tűnik).
#4
De az új olcsóbb... 😃
Készletről vásárolva meg pont úgy nem tudsz konfiguralni, mint az ő használt autója esetén.
Szóval ez nem eléggé meggyőző így.
#5
Nagyjából ugyanaz a felszereltség.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!