Ebay-en hogyan lehet Dispute-t nyitni?
Megjött az Ebay-es csomagom Kínából. 4 USD körüli kis szar csomagról van szó. Az Ebayes vásárláskor, a paypal Paypal kifizettette velem a vásárolt terméket és a VAT-ot.
A postán még egyszer a csomag árát ki kellett fizetnem.
NAV semmit nem küldött, tehát online esélyem sem volt kifizetni.
Hol tudok reklamációt indítan?
Az ebay felületén nem látok olyan lehetőséged, hogy Dispute.
Le tudná valaki írni LÉPÉSRŐL-LÉPÉSRE!!! hogy ilyenkor mi a teendőm.
Benyelni benyelném ezt a za egy dolgot, nem nagy összegről van szó, de rendelni szeretnék ég a jövőben az ebay-en, és ha megint ilyen szarság lesz, akkor tudjam a menetét a dolgoknak.
Előre is köszönöm!
A postai vámkezelést fizettették ki veled, azt akkor is ki kell, ha az áfát már megfizette az eladó, mint a te esetedben. Kezelési költség amiatt, hogy a posta foglalkozott a dologgal.
Július óta így van egyébként, ez nem az ebay hibája.
Akkor ez elég vicces az én esetemben:
Ebayes csomag ára:
4.74 USD (1471Ft.). VAT-tal együtt 6.02 USD-t fizettem (1869Ft.)
Postán kifizettettek velem:
Vámkezelési díjat: 799Ft.
Vámterhet: 259Ft.
Tehát majdnem még egyszer kifizettem a termék árát!
Azért ez kib. idegesítő és dühítő.
Tudom, hogy a 799Ft. vámkezelési díj helyett fizethettem volna online kevesebbet, de a NAV semmilyen emailt-sms-levelet nem küldött, így nem tudtam online intézni ezt sem!
Ha ez tényleg így megy, és az én esetemben nincs hiba, akkor sajnos azt lehet mondani, hogy szépen elvették ezt a lehetőséget is az emberektől
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!