Egy webshop megteheti, hogy egy bizonyos vásárlót nem szolgál ki?
Figyelt kérdés
Szomszédunk két-három webshoptól rendszeresen rendel, ráadásul olyan értékben amit esélye sincs kifizetni.Ez azt jelenti, hogy megközelítőleg a havi jövedelmének a dupláját kéne a futároknak átadni. Két műszakban dolgozik, így nappal vagy alszik vagy a munkahelyén van, így nem lehet kézbesíteni neki a csomagot. Havi 1 maximum 2 csomagot vesz át összesen 15-20 ezer Forint értékben. Amit az MPL futár letétbe rak a postán nem keresi, megy vissza a feladónak. És ez már évek óta így megy. Kedvence a Bonprix, onnan rendeli a legtöbbet, havi szinten kb. 15 csomagot. Szerintem több kárt okoz mint amennyi hasznot hajt a cégnek. Mikor mondhatja, ha mondhatja egyáltalán egy cég, hogy XY-nak nem küld többé csomagot?2021. szept. 9. 13:03
1/5 anonim válasza:
Persze, hogy megtehetik, ha akarják. Úgy látszik nincs feketelistájuk.
2/5 anonim válasza:
Meg aztán más e-mail címmel regisztrálni pont két percig tart.
3/5 anonim válasza:
Megtehetik, de soksyor a nagyoknál ezek a tételek eltűnnek és nem fordít rá senki különösebb figyelmet.
4/5 anonim válasza:
#2 kit érdekel az e-mail címe, ha névre, lakcímre, telefonszámra megy a tiltás. :D
5/5 anonim válasza:
Ja mert fals nevet meg telefonszámot nem lehet megadni, tényleg :)
A lakcímet meg látod, hogy nem tiltják ;)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!