Tescóban vásárolt (nem online rendelt) termékre érvényesíthető az elállási jog?
Egy elektromos készüléket vettem (kb. 5500 Ft volt az ára), viszont kibontva szembesültem vele, hogy nagyon gagyi, és számomra kb. használhatatlan.
Szeretném visszavinni az üzletbe, viszont nem gyári hibáról van szó, így nek tudom, visszaveszik-e ugyanabban a formában, mintha online rendelés lett volna. (Ott 14 napon belül elvileg visszafizetik a termék árát.)
Tudnátok esetleg segíteni?
Köszönöm előre is!
Nincs. 3 napos van, (és általában visszaveszik) de papírforma szerint csak akkor ha hibás.
Amúgy meg miért nem nézted meg a boltba, ha már ott voltál, hogy mennyire gagyi. Az, hogy be van csomagolva nem magyarázat. Igen ki kell bontani, vagy a kiállított terméket megfogdosni.
3 nap csak arra van ha hibás, akkor 3 napon belüli esetnél cserélni kell és nem javítani. Egyébként nincs ilyen.
Visszaviheted, ha rendesen akkor visszaadják a pénzt. Előfordulhat.
Obiban is láttam olyat, hogy csávó visszavitte a cuccot, hogy rosszat választott, venne inkább másikat. Szó nélkül intézték, igaz ott nem bontotta ki, talán festék volt vagy nemtom már.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!