Normális ha egy 30 körüli nő elszór évente 3,5 milliót/10000€ designer ruhára?
A foglalkozása fogászati asszisztens Ausztriába igy bruttóban a legjobb esetben is bruttó 1800/2000€ keres. Ez évente minden plusszal maximum 28000€ bruttóban ami nettó 21000€ a legjobb esetben is.
Ebből elszór legalább 10000€ designer táskákra, kiegészítőkre, cipőre. Miközben albérletben lakik, diplomája nincs. Egyetlen vagyona egy ruhásszekrény. A legrosszabb hogy mindezt felrakja a netre videó formában , másokat ingerel az örökös vásárlásával kifejezetten olyan kiskorúakat akik őt nézik/példaképnek tekinthetik a dekoratív külseje és gazdasága miatt de nincs saját fizetésük hogy ők is megvásárolhassanak bámit abból amit bemutat. Nem sok tini tud 12000 forintos rúzst vagy 20000 alapozót vásárolni kéthetente. De azoknak a felnőtteknek akiknek a fizetése messze elmarad az övétől igy rosszul érezhetik magukat miközben még a követőitől is koldul pénzt adomány formájában a több € ezres táskáihoz.
Normális ez a világ? Hogyan lehetne megállítani, mert sokaknál okoz/ fog okozni önértékelési gondokat (miután képtelenek pénztárca-méretű designer táskát vásárolni egy használtautó áráért).
A szülő feladata az, hogy az ezeken felnövekvő generációnak helyes értékrendet tanítson. Néha én is megnézek egy-egy ilyen videót, de ad1 nem értem miért olyan fontos téma a smink, divat, márka, egyebek, hogy tízezrek lesik az új videóit egy-egy influenszernek. Ad2 sosem költenék ennyit ilyen termékekre, pedig kb. annyit keresek, mint a kérdésben szereplő hölgy, a férjem meg mégegyszer ennyit. Itthon.
Amikor mi voltunk gyerekek is megvolt ennek a maga "fóruma" csak még más léptékben. Pistike a Maldív szigeteken nyaralt, én meg a Csepel szigeteken max. Gizi pipás pólóban járt, én meg a piacos szabadidőt hordtam. Viszont hiszem azt, hogy ezeknek köszönhető az, hogy olyan ember lett belőlünk, amilyen, mert sosem nélkülöztünk, csupán nem mentünk a "divat" után. A mai napig nem költenék smink termékre 10+ ezer forintot, mert a harmad annyiba kerülő is pont ugyanazt tudja, ahogy ruhára, táskára sem költenék ennyit, csak mert van rajta valami jól ismert márkajelzés. Attól az még csak egy használati cikk, amitől nem leszek se több, se kevesebb.
A mi gyerekeink úgy nőnek fel, hogy nem márkahűen vásárolunk, hanem a jó ár-érték arányt keressük. Tudni fogják mi az a spórolás, a megtakarítás képzés és látják ennek az eredményét, hiszen elmagyarázzuk nekik, hogy ez a nyaralás egy drága nyaralás, amit sokan nem tehetnek meg és mi azért "spóroltunk" ezen, azon és amazon (életből hozott példákkal), hogy ide eljöhessünk. Avagy megvehessük ezt a házat, autót, elmehessen a táborba, stb.
Egyébként kinek mi a fontos. Neki ez. Megjegyzem influenszerként valószínű egy csomó cuccot bemutatásra kap, nem mellesleg a nézettségéből is csurran-cseppen.
Nekünk más. Én elfogadom, hogy valakinek ezek fontos dolgok, de attól még nagy barátnők sosem leszünk, mert teljesen máshogy gondolkozunk.
Újabb mit vettem videó 😆
“Dégas” No comment
Úristen xd Dégas...ez de gáz xddd
Zituska, szerintem kezdj el gyűjteni egy kis alapműveltségre!
Azt is imádtam, mikor a velencés videóban elmondja kb. 86-szor hogy DEKADENCIA :DDD
Neki külön bejáratú strand kell mert ő utálja a mozgóárusokat...szívem.
Nem mindenki tud koldulni a követőitől, tudod, ők így keresik meg biztos a Luira valót...
És te miért nem tudtál annyit összekoldulni, hogy Velencében is vegyél valami 5000 eurós szuperegyedi szöszmöszt, hm?
Neked a Ch.nel táska nem státuszszimbólum...persze...a bőr nem sül le a képedről, hogy ekkorákat hazudsz...
Ki az a hülye aki 1500€ fizetéssel vesz egy 3800€ értékű táskát ami akkora hogy 3 dolog fér el benne? Ha ez nem státusszimbólum ami az egyik legdrágább és az egyik legismertebb luxuslogós táska jelenleg a világban akkor mi? Talán zsákba cipelni kéne a megtakarított pénzt?
Azért a nézők se síkhülyék ám.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!