Ha nem lehet bank kártyával fizetni es ezt többször szóvá is tettem az üzletben, de nincs változás, hol kell bejelentést tenni?
Az csak hab a tortan, hogy nem ütnek be semmit a pénztárgépbe, hanem csak azt a régi fajta kek papír nyugtát állítanak ki.
Úgy tudom biztositani az elektronikus fizetést minden üzletben. Nyilván nem az eladó kislánnyal van a probléma, azt csinálja amit a fönök mond neki.
Csak készpénzt fogadnak el. Es nem használják a pénztárgépet sem.
Semmilyen elektronikus fizetés nincs.
A "régi fajta kék papír" az a bevételi pénztárbizonylat vagy a nyugta. Ha nyugtát ad, azzal semmi gond ha később a pénztárépbe is beüti.
A nyugtatömb szigorú számadású nyomtatvány, azaz nyoma van annak, hogy megvásárolta, egy ellenőrzéskor kérhetik és aztán megnézhetik, hogy az abban lévő összegeket beütötte-e, tehát nem lehet vele csalni.
Mi baj van azzal, higy csak készpénzt fogadnak el.
A bankkártyahasználat nem előírás.
Költsége is van, jutalék is terheli.
Lehet, le vagyok maradva, minden üzletnek számlaadási kötelezettsége van?
Virágboltban pl. soha nem találkoztam sem pénztárgéppel, sem számlával.
Nem veletlenul vezettek be a NAV-hoz bekotott penztargepet. Abba kell mindent beutni, nekik is van, csak nem hasznaljak.
Januar ota kotelezo elektronikus fizetesi szolgaltatas is. Ami azert altalaban bank kartya (bar lehet mas is, pl app vagy atutalas)
"Januar ota kotelezo elektronikus fizetesi szolgaltatas is."
Ezt konkrétan úgy is megoldhatja egy bolt, hogy kiírja látható helyre a bankszámlaszámát, amelyre utalhatod a megvásárolt áru összegét. És már eleget is tett a jogszabálynak. Biztosította az elektronikus fizetési szolgáltatást.
Az más lapra tartozik, hogy az emberek többsége egyenlőségjelet tesz a bankkártya használat és az elektronikus szolgáltatás közé. Pedig az csak az egyik láb a sok láb közül.
Ha sem applikáció, sem bankszámlaszam, sem kártya, sem NFC nincsen, akkor menj a NAVhoz ahogy az előttem szólók javasolták.
De azt nem értem hogyha te "harmadszorra jelzed" akkor miért mentél oda készpénzzel fizetni ha tudtad, hogy nem lehet?
Elsőre frusztráló meglepetés, masodszorra már nem a víz a hülye ha nem tud úszni a kacsa.
Elmondom mi lesz: bemész a navhoz, ők a körmükre néznek (vagy leszarják) aztán a csávó a tulaj azt mondja "ki volt rakva végig a bankszamlaszám vagy a fizetési app QR kódja, csak leverte az eső a feliratot". Ééés megúszták...
Sokkal nagyobb büntetés nekik, ha nincs vásárlójuk mert a "másik" boltban veszi a dolgokat az ember, ahol nem kell számolni az aprót, és a te idegeid is kímélve maradnak - tenyleg nem azert mondom mert nem értenék egyet veled, csak élnek a pénzeden, és támogatod az üzletpolitikájukat amíg fizetsz nekik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!