Már majdnem mindent meg lehet internetes áruházakban vásárolni, valamit meg szinte csak ott (pl. számítógép alkatrészek). Több tízezer termék van, de a bemutatóteremben jó esetben csak pár száz van kirakva, így kipróbálni semmit nem lehet. Ha veszel valami, olcsóbban vagy drágán, de nem felel meg, elállásban visszaviheted, de az idő, pénz, mire visszakapod a pénzed, és még a kereskedő is fintorog, kekeckedik, nem akarja betartani a jogszabályokat. Van egy webáruház, mégpedig az egyik nagy, ami az ÁSZF-ben megfenyegeti a vevőket, hogy sok elállás esetén büntetőfeljelentést tesz. Ez nyilván egy blöff, de akkor is.
2021. jún. 16. 10:34
1/9 anonim válasza:
Nem, mert egy idő után pont arra ösztönzi a vásárlókat, hogy ne vegyenek meg mindent konzumidióta módon ahogy korábban tették, s amikor mégis vásárolnak akkor is nézzenek utána duplán vagy triplán annak, hogy amit vesznek az megfelel-e nekik. Régen az embereknek nem volt igénye vásárlói véleményeket és termékteszteket olvasni, az internetes vásárlás meg azzal kezdődik, hogy utánanéznek a YouTubeon, árukeresőn, mindenhol hogy mit fognak vásárolni, nem csak berongyolnak a boltba és leveszik a polcról a szép csomagolást.
2021. jún. 16. 11:50
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 A kérdező kommentje:
Sajnos muszáj volt pirosat nyomnom neked. :(
Én mindennek nagyon utánanézek, fórumok, tesztek, angol és magyar Youtube videók, de hogyan nézzem meg fotón vagy videón, hogy egy számítógép egér mérete és formája jó-e a kezemhez, hogy csak egy példát írjak?
2021. jún. 16. 11:54
3/9 anonim válasza:
Van elálláyi időszak a termékektől ám, bár ez azt a specifikus problémát nem orvosolja.
2021. jún. 16. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 anonim válasza:
Elállási*
2021. jún. 16. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 anonim válasza:
Mi a kérdés? Több lehetőséget ad, mint amennyit elvesz. Már csak az is nagy előny, hogy könnyebb az árakat összehasonlítani.
2021. jún. 16. 12:15
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 anonim válasza:
Sajnos sok, főleg kis cégnél megy a fintorgás. Van tapasztalatom Nyugat-Európából. Ott az online kereskedelem java nagy cégeken keresztül meg (Amazon, Ebay stb ) és full problémamentes a visszaküldés.
2021. jún. 16. 12:28
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 anonim válasza:
Nem realis az hogy minden kiprobalhato legyen szemelyesen. Egy kozepes webshopnak is sok ezer, egy nagy webshopnak meg akar tobb tizezer termeke van. Szerinted mennyibe kerulne egy akkora boltot fenntartani ahol ezekbol minden kiprobalhato, es van is bemutato darab?
Megoldhato, csak akkor kenytelenek mindent legalabb 50%al tobbert adni, az meg nem nagy buli nekik hogy kiprobalod ott aztan megveszed online az olcsobb helyrol.
Egy megbizhato webshopnal elallas viszonylag fajdalommentes folyamat, szerintem evente 1-2x belefer mindenkinek azert hogy cserebe joval olcsobban vasaroljon, ha te meg heti szinten akarnal valamitol elallni akkor nalad van a problema.
2021. jún. 16. 14:01
Hasznos számodra ez a válasz?
8/9 anonim válasza:
idő pénze? És a sorban állás a kasszánál, az utazás a bevásárlóközponthoz, ott a termék megkeresése, az eladó megkeresése ki tájékoztat nekem való e a készülék..
Érdekes, hogy ez nem zavar? Pedig ez sokkal több idő, mint bármilyen visszaküldés herce-húrca.
2021. jún. 16. 18:39
Hasznos számodra ez a válasz?
9/9 anonim válasza:
Nincs szánalmasabb annál, mint amikor valaki a lepontozás miatt rinyál. Milyen szinten lehet az ilyen frusztrált és kisebbségi komplexusos?
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!