Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Többször teljesült az utalás...

Többször teljesült az utalás (bankkártyás befizetés), a Vodafone otthoni ügyfelének visszafizeti a plusz havidíj túlfizetést (3 havi)?

Figyelt kérdés
Bankkártyával akartam kiegyenlíteni a számla egyenlegem, de minden alkalommal hibára futott. Mikor néztem az egyenlegem, látom 20 ezerrel karcsúbb lett a bankszámlám, 4 alkalommal vonódott le (a próbálkozások a hibaüzenet ellenére sikeresek voltak). Persze se a banknak, se nekik nincs hétvégi ügyfélszolgálatuk, addig szetb….. az ideg. Visszautalják a pénzt, vagy köszi, negyed éve előre kifizettem és nem kapom vissza? Vagy ilyenkor a bankhoz érdemes fordulni? A voda 2-5 nap között könyveli le a befizetést.

2021. jún. 13. 12:50
 1/3 anonim ***** válasza:
Vársz holnapig, felhívod és megtudod. Miért ennyire sürgős?
2021. jún. 13. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
91%
A banknak kötelező 0-24 ügyfélszolgálatot üzemeltetni. Amúgy a sikertelen fizetések nem kerülnek terhelésre, csak zárolták, azaz ott van a számládon, csak nem férsz hozzá. A bank terhelés hiányában 14-30 nap múlva feloldja a zárolást.
2021. jún. 13. 13:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
A tranzakciók a hibaüzenetek ellenére sikeresek voltak, mert levonásra kerültek. Nincs 0-24 ügyfélszolgálat sem a banknak, sem a vodának. #1-es érdemben nem tudtál hozzászólni. Nem sürgős, de idegesítő előre negyed évre kifizetni egy szolgáltatást nem?!
2021. jún. 13. 21:07

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!