Termék visszaküldés gyári hiba miatt, ebben tud segíteni valaki?
Figyelt kérdés
Euronicstól rendelt tűzhely gyári hiba miatt visszaküldésre vár 2 hete. Az ügyfeles szerint pár nap szokott lenni és nincs felső határideje a visszaszállításnak. A szállító céget se tudja, hogy ki fogja intézni, majd keresni fog a futár.
Mit tehetek ilyen esetben?
2021. ápr. 23. 07:26
1/1 anonim válasza:
Reklamálsz az eladónál (Euronics). Ugyanis törvény szerint TÖREKEDNIÜK kell a 15 napos átfutásra.
Lehet menni a békéltető testülethez (semmi értelme), szóval csak a reklamáció marad...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!