Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Wishen nem érkezett meg a...

Wishen nem érkezett meg a termék, miután egy hónapig várakoztattak. Az a minimum, hogy visszafizetik. Viszont kártérítést hogyan igényelhetek?

Figyelt kérdés
Sürgősen lett volna szükségem rá, de oké, kivártam a tervezett és a végső szállítási dátumot, amit előre nem jeleztek, hogy ilyen hosszú idő lesz. Ezzel viszont anyagi károm is lett, hogy nem érkezett meg a termék: megvehettem volna máshol, használhatnám már.

2021. ápr. 15. 08:43
 1/6 anonim ***** válasza:
81%
Sehogy.
2021. ápr. 15. 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
96%
Aha, sürgősen szükséged volt rá, de Kínából rendelted, hogy spórolj egy kicsit. Aztán még bánatpénzt vársz, a pofám leszakad. :D
2021. ápr. 15. 08:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
95%
A nap vicce. :D
2021. ápr. 15. 09:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
94%

Bár az első három válaszolóval egyetértek, a hozzáállásod nekem sem tetszik, leírom a dolgot.


"Sürgősen lett volna szükségem rá, de oké, kivártam a tervezett és a végső szállítási dátumot, amit előre nem jeleztek, hogy ilyen hosszú idő lesz."

1. A te hibád, hogy "sürgősen szükséges" dolgot Wish-ről rendelsz. Az elmúlt években már majdhogynem az alapműveltség részévé vált tudni, hogy a Kínából rendelt termékek lassan, sokszor a vállalt időn túl érkeznek, így nem rendelünk sürgős dolgokat.

2. Nincs olyan, hogy "nem jelezték előre". A Wish-en, amikor kiválasztod a terméket és a szállítási módot, leírja a várható szállítási idő intervallumát. Ennek a vége általában 60 vagy 90 nap, tehát rendeléstől számított 2-3 hónapig nincs szavad.


"Ezzel viszont anyagi károm is lett"

A Wish ÁSZF-ben benne van, hogy a termék meg nem érkezéséből fakadó, egyéb anyagi károk miatt nem vállal felelősséget, és a rendelés megerősítésével a vásárló ezt elfogadja.


*****


Természetesen van lehetőség pénzvisszatérítésre:

Jelöld, hogy a termék nem érkezett meg. Ezt csak a várható szállítási idő lejárata után teheted meg.

1-2 üzenetváltás után visszautalják a pénzt.


Viszont ennek is van egy nagyon fontos, a vásárlás megerősítésével a vásárló által elfogadott ÁSZF-ben leírt feltétele:

A Wish csak a vámkezelési eljárás megkezdéséig vállalja a visszatérítést.

Tehát ha a vállalt idő 90 nap, és a 89. napon megérkezik a határra, de a Vámellenőrzés megakasztja, és utána még a Posta is ül rajta, az már nem az ő felelősségük.

2021. ápr. 15. 11:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
93%

Te nagyon hulye vagy :))

Az altalanos feltetelek kozott ott van hogy mennyi a max ido ami utan visszafizetik a penzed, es ott van h nem fizetnek semmilyen karpotlast azert mert te x napra rendelted, nem vallalnak garanciat. Ha eleg okos lennel nem dobaloznal ilyen hulyesegekkel hanem utana olvasnal a dolgoknak...

2021. ápr. 15. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Nagyon remélem hogy csak troll kérdés és nincsennek ekkora fogyatékosok az országban...
2021. ápr. 16. 02:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!