Mit tudok csinálni, ha nem kaptam meg, amit vásároltam játékon belül?
Figyelt kérdés
Ma vásároltam egy tételt a FIFA Mobile játékban. Le is vonta a pénzt, a játék ki is írja, hogy megvettem. De mégsem kaptam meg, amit megvettem.
Írtam a játék készítőjének, azt mondta, hogy ez Google Play probléma.
A Playnek hogy lehet szólni, hogy adják oda, amiért fizettem?
Előre is köszönöm!
2021. ápr. 12. 15:44
1/2 anonim válasza:
Persze, szólnék a Google Playnek, nem hagynám annyiban.
Remélhetőleg ők nem mutogatnak majd ujjal a játék készítőjére.
Ha igen, akkor élnék a refund opcióval, ha van ilyen (pénzvisszatérítés).
2/2 A kérdező kommentje:
Rendben, de azóta sem találok semmit, ahol lehetne nekik szólni. Se e-mail cím, se semmi.
Valaki tudja a Play címét?
2021. ápr. 12. 18:31
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!