Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit tudok csinálni, ha nem...

Mit tudok csinálni, ha nem kaptam meg, amit vásároltam játékon belül?

Figyelt kérdés

Ma vásároltam egy tételt a FIFA Mobile játékban. Le is vonta a pénzt, a játék ki is írja, hogy megvettem. De mégsem kaptam meg, amit megvettem.

Írtam a játék készítőjének, azt mondta, hogy ez Google Play probléma.

A Playnek hogy lehet szólni, hogy adják oda, amiért fizettem?


Előre is köszönöm!



2021. ápr. 12. 15:44
 1/2 anonim ***** válasza:

Persze, szólnék a Google Playnek, nem hagynám annyiban.

Remélhetőleg ők nem mutogatnak majd ujjal a játék készítőjére.


Ha igen, akkor élnék a refund opcióval, ha van ilyen (pénzvisszatérítés).

2021. ápr. 12. 18:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:

Rendben, de azóta sem találok semmit, ahol lehetne nekik szólni. Se e-mail cím, se semmi.

Valaki tudja a Play címét?

2021. ápr. 12. 18:31

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!