Milyen kreatív közösségi média (facebook & insta) kampányt lehetne létrehozni egy hamarosan induló szendvics- és kávébolt (presszó) esetében, hogy arra a legnagyobb mértékben felfigyeljen a célközönség és elnyerje tetszését? Infó:
A célközönség már megvan:
1. Sulisok: rengeteg a középiskola, és mivel a város közepén lesz a Presso, ezért ők, a 14-18, de akár 14-22 éves korosztály a fő célközönség
2. Fiatal felnőttek: a másodlagos célközönség azok, akiket leginkább "kávézóba járók"-ként lehetne definiálni. Trendi, fiatalos, modern beltér lesz a Pressoban, amivel őket próbáljuk megszólítani
3. Reggelizők: fontos célközönséget képeznek mindazok, akik reggel korán, munkába menet vennének reggelit vagy tízórait, illetve azok, akik ebédszünetben ugranak ki (vagy rendelnek) egy szendvicsért vagy salátáért - ebbe a kategóriába például beleesnek a központban található iskolában tanítók, a környékbeli irodák és intézmények alkalmazottai
Bármilyen kreatív poszt ötletet elfogadok, illetve, aki beletartozik az említett kategóriákba, az leírhatja, hogy milyen tartalom nyerné el a tetszését.
Youtubeot javaslom, 2 perces videót arról, hogy mit szeretnél csinálni kinek, stb.
Utána minden egyéb szoc. média felületen oszd meg
A video címére a következő javaslataim lennének:
Instant csőd
Hogyan nyissunk kávézót a korlátozások alatt
Iskolások és tanárok, mint kávézó célközönség a bezárások és a virtuális iskola alatt
Hogyan dobjunk ki az ablakon 10 millió forintot
Az 1eshez hozzátenném a következő videó ajánlást:
hogyan spóroljunk a marketingen azzal, hogy nem egy szakembert bízunk meg, inkább kérdezzünk meg vadidegen unatkozó tiniket, nyugdíjasokat és kismamákat arról hogyan indítsuk be az üzletünket és ezzel tegyük már induláskor tönkre azt.
Egyébként valóban érdekes választás vendéglátó hely nyitásához a mostani időszak.
Annyiban hadd védjem meg a kérdezőt, hogy nem azt írta, hogy már azonnal nyitja, hanem hogy hamarosan, ami szerintem a legoptimistább körülmények között is az őszi időszakra tehető, feltéve, ha újra lesz jelenléti oktatás.
Jah és még valami, ha már fiatalok és koffein, ők nem kávéznak, hanem energiaitaloznak, szóval a kávé mellett komoly energiaital kínálatot vonultatnék fel köztük sok különlegességet, limitált változatokat is.
A másik az árképzés és akciók, hűségkártya stb, hirdetni pedig a közösségi médiában insta, tiktok, youtube, facebook, főleg influenszerekkel, de saját platform is kell. Az ütős marketing nem olcsó, de ahogy előttem is írták ne ezen akarj spórolni, hanem bízz meg szakembereket, mert egy "homevideo" nem elég.
A kávé kínálatot is gondold át, hogy legyen amolyan olcsóbb "alapkavé", de azért legyen elérhető jobb minőség is, és aki elkészíti legyen barista.
“ Annyiban hadd védjem meg a kérdezőt,”
Hadd...no comment
Reflektálva a szarkasztikus válaszokra: Nem én vagyok a tulaj. Meg lehet nyugodni, az egész projekt szakemberekre van bízva.
Én egy végzős hallgató vagyok, aki a disszertációját írja, és még tanul, figyel. Hogy ne csak passzívan figyeljem a történéseket ötletekkel szerettem volna előrukkolni, hogy lássa a tulaj, a marketinges, hogy tényleg érdekel a dolog. Természetesen nekem is vannak ötleteim, csupán kíváncsi voltam a tietekre. Nagyon szépen köszönöm annak a válaszát, aki normális hangnemben megtette.
Tisztában vagyok a képességeimmel, sok mindent kell még tanulnom. Az építő kritikát bármikor elfogadom, a gúnyolódással nem értek el semmit. Örülhettek pár percig, hogy valakit jól kioktattatok, de ennyi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!