Mit lehet tenni, ha utánvétes szállításnál nem azt kapom, amit rendeltem?
A Praktikertől rendeltem jó pár dolgot és a rendelésem három részre osztották, mert három különböző helyről szállítják.
Egyet rendesen megkaptam, a másodikban 25126 Ft értékű holmik helyett csak valami értéktelen vacak volt, amit nem rendeltem, de csak a futár távozta után bontottam ki a csomagot. A futár nagyon szerette volna, ha kp. fizetek, de lementem vele a kocsijához papucsban, ahol volt töltője a lemerült termináljához, így végül mégis bankkártyával fizettem, vagyis van nyoma, ha kp lett volna, azt simán letagadta volna.
Ez volt pénteken, hétfőn megjött a rendes csomagom, de azt már eszemben sem volt megint kifizetni, így nem is adták át nekem, a futár visszavitte.
Közben persze reklamáltam, sőt az is érdekes volt, hogy csak az első kifizetésre kaptam emailban bizonylatot, a másikra nem és a reklamálásomra azt válaszolták, hogy azért, mert még nem szállították azt ki, de kérdem én, hogyan lehet akkor utánvétet előre fizetni?
Egyenlőre folyik a huzavona, egyre inkább az a véleményem, mert mindkét cég köti az ebet a karóhoz, hogy ők nem hibáztak, szóval, hogy nem kapom meg a megrendelt árumat és a pénzem sem kapom vissza.
Ráadásul ma hozzák a harmadik tételt, amit csak kp tudok kifizetni szerintük, de annak meg semmi nyoma, ha a futár letagadja, akkor semmit sem tehetek, így nagyon nem tetszik a dolog.
Érdemes ezzel rendőrségre menni, vagy mit javasoltok?
Csak az volt rágépelve, hogy Praktiker Vecsés, vonalkód, alatta számsor, a saját adataim, meg utánvét és az ár, nagyjából ugyanígy, ahogy itt írtam, csak a nevem bold betűtípussal írva.
Sem fejléc, semmi egyéb.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!