Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Kétszer is megtörtént hogy az...

Kétszer is megtörtént hogy az online bankomon keresztül utalàssal fizettem ki a rendelésem és a pénzt le vonta a számlámról de megerősítő e-mailt nem kaptam.Nem jelzi hogy milyen cég vette le és a listában sem szerepel a kifizetést. Mit tegyek?

Figyelt kérdés
Lehetséges hogy egy hekker áldozata vagyok? Mellesleg mindkét oldal biztonságos nagy cég szóval ott nem gondolnám hogy probléma lenne az adatvédelemmel. Sajnos mindent a telefonomról irányítok de nem érzem magam biztonságban. Tippek?

2021. jan. 28. 21:20
 1/3 anonim ***** válasza:

Biztonsagosabb a telefonod mit az otthoni windows pcd.


Az utalasokkal kapcsolatosan irj a bankod ugyfelszolgalatanak es beszeld meg veluk.

2021. jan. 28. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ!
2021. jan. 28. 21:33
 3/3 anonim ***** válasza:
Ha utaltad, hogy érted, hogy nem jelzi miilyen cég vette le?
2021. jan. 28. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!