Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Rendeltem egy cipőt, szakadt...

Rendeltem egy cipőt, szakadt dobozban vissza küldhetem?

Figyelt kérdés

Tehát rendeltem egy cipőt ami roppant kényelmetlen valamint közel sem olyan színű mint a képeken. ( Magyar oldalról)

Tisztában vagyok az elállási jogommal.

Na most a cipő dobozát szépen körbe ragasztották szalaggal így nem tudtam sérülés mentesen kibontani.

És most olvastam az oldalukon hogy ha sérülés keletkezett a dobozban akkor egy un. amortizációs díjat vonnak le.


Na most ha lehetetlen volt sérülés nélkül kinyitni akkor hogy számíthatnak fel erre díjat?

Különben ilyenről még nem is hallottam.


Valamint ha boltba viszem vissza akkor nem is kötelező vinnem a dobozt, itt másként van?


Köszönöm a válaszokat!



2021. jan. 21. 22:36
 1/2 anonim ***** válasza:
48%
A doboz akkor nem kell elvileg, ha garanciális okokból viszed vissza. Amúgy nem kellett volna letépni a ragasztószalagot, elég lett volna egy késsel vagy pengével elvágni ott, ahol összefogta a dobozt. De egyébként hívd fel az üzletet, mondd meg nekik, hogy esélytelen volt sérülés nélkül kinyitni a dobozt, és majd ők megmondják a tutit. Nem hiszem, hogy gond lenne, simán be tudják tenni egy másik dobozba. Vagy te is tegyél rá ragasztószalagot, és azzal álcázd a sérült részeket.
2021. jan. 21. 23:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:

Nem vagy kötelezhető a doboz megtartására és ezért nem vonhatnak le semmiféle költséget. Kis infó:

[link]

2021. jan. 22. 07:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!