Járt már más is úgy, hogy a Foxpost azt állította, elutalta a feladónak a címzettől beszedett utánvét összeget, de az soha nem érkezett meg a folyószámlára?
Nekem ez fura. Én csak pár százat adtam fel ezzel a foxposttal és több tízezret egy másikkal. Ilyennel egyik se játszott. Lehet, hogy egy mezítlábas ügyfélszolgálatos nem tud segíteni, de azért van ott pénzügyes, annak böfögni kellene valamit.
Én szakítottam ezzel a céggel, de nem a pénz miatt, azzal soha nem volt gond, hanem a csomagkövetésük pocsék és nem is akarnak ezen változtatni.
Nos, kicsit hihetetlen, de a mai napig nem sikerült pontot tenni az ügy végére. A Barion, tekintve, hogy nem vagyok az ügyfele, válaszra sem méltatott. A Foxpost pedig, mivel van a birtokában egy sikeres utalást igazoló digitális "fecni" a Bariontól (aki látott már ilyet, érti, hogy miről beszélek), nem szívesen mozdítja a kisújját sem az ügyfele érdekében, azaz miattam.
Mattot kaptam. Fogalmam sincs, hogy ilyen helyzetben mit lehet tenni, kihez fordulhatok a panaszommal. És már rég nem az a pár darab ezres érdekel, amit esetleg elbukhatok önhibámon kívül, hanem a vérlázító pofátlanság, ahogyan lekezelnek és semmibe vesznek a két cég részéről (pedig tessék elhinni, ezidáig a végletekig türelmesen és udvariasan viselkedtem mindenkivel szemben).
Ha tudna valaki hasznos tippel szolgálni, hogy mit lehet tenni ilyen helyzetben, nagyon hálás lennék érte, de igazán. Előre is köszönök minden ötletet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!