Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Miért van még mindig rengeteg...

Miért van még mindig rengeteg munkahely a home office ellen?

Figyelt kérdés

Azok is, akik bevezették most a járvány idejére. Nálunk konkrétan minden nap meg vagyunk dicsérve, hogy milyen jól dolgozunk otthonról, egyáltalán nem csökkent a hatékonyság, stb. Mégis ma jelentették be, hogy a járvány elmúltával megint be kell majd járni mindenkinek, max. a heti egy nap home office az engedélyezett.

Pénzügyi területen vagyok, excel táblákat tologatok naphosszat, ahogy mindenki más is a cégnél. Eleve laptopja van mindenkinek, mikor bejárunk, akkor is ezeket használjuk bent az irodában. Minden digizalizálva van, a nyomtatót vagy szkennert nem is tudom mikor használtam utoljára. A laptopon kívül csak egy telefonra van szükség a munkához, ezzel is alapjáraton rendelkezik mindenki a cégnél.

Kérdezem, hogy akkor miért kell mégis bejárni? Miért ragaszkodik még mindig ehhez olyan sok helyen a vezetőség? Lesz valamikor változás végre ebben szerintetek?



2021. jan. 4. 19:21
 1/8 anonim ***** válasza:
85%
Jobb cégeknél, ahol elvégezhető a munka otthonról, amúgy is adott a home office. A maradi, fejlődni nem képes cégeknél, sajnos ez van amit leírtál. Egyébként nálunk ugyan ez van.
2021. jan. 4. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
7%

Mert a munka nem csak "rólad" szól.


Mi például rengeteget szívunk, hogy a pénzügyünk csak heti 1-2 napon elérhető, mert egyszerűen egy csomó dolog azonnal megbeszélhető, elintézhető lenne, ha ott lennének helyben.

2021. jan. 4. 19:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
16%

Nincsenek rengetegen a home office ellen.

Egyszerűen nem megoldható midnen onnan. Pl kőműves mit csináljon? Egy fogász? Egy hegesztő? Egy fuvarozó?

2021. jan. 4. 19:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

Könyvelő és könyvvizsgáló, adótanácsadó szolgáltatásokat kinál a cégünk, más cégeknek. Itt csak pénzügy van, és ennyi.

Az ügyfelekkel eleve csak emailben illetve telefonon kommunikálunk. Legtöbbjük észre sem vette, hogy átálltunk home officera. Ezért nem értem, hogy például esetünkben mi értelme van bejárni, mikor egyetlen érv sem szól mellette.

Hármas, tanulj meg olvasni és értelmezni. Nyilván nem olyan munkákra gondoltam, amit nem lehet elvégezni otthonról... De igenis rengeteg munka van, amit ugyanolyan hatékonyan lehetne távmunkában is csinálni, minden feltétel adott hozzá, de egyszerűen rengeteg cég egyáltalán nem nyitott rá.

2021. jan. 4. 19:47
 5/8 anonim ***** válasza:
52%

Nézzük mi az, ami home office ellen szól?

- ellenőrizhetőség

- kommunikáció

- bizalom hiánya (jogosan)

- eredmények lassulnak

- sok a túlóraz amit a dolgozó naplóz, miközben nincs kész a munka időben.

- nehéz összeülni átbeszélni dolgokat

- nincs meg a személyes konzultáció hatékonyság, nem látni másik arcát és metakommunikációs jeleit, ez mind akadályozza a munkát.

- nincs lehetőség papírozni.

- kötelező otthoni munkára támogatást is adni a munkáltatónak.

- nincs kiamhasználva a bérelt iroda


Lehet több mindent összessedni, ami gondot okozhat. Ez az első része a 5w-nek. További 4w és meglesznek a megoldások is.


Egy munkáltató nem sokmindenki. De legalább konkrét. Ezért tőlük lehet konkrétumokat kérdezni. Akár 3rd partyként.

A kétségeket lehet kezelni és intézkedésekkel feloldani.

2021. jan. 4. 19:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
49%

Juj de morci vagy te kis fölényeskedő, kioktató stílusú kérdező!


Mondhatni bunkó vagy.

De inkább azt írom seggfej.

2021. jan. 4. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
44%
Hazugságot írsz és utána neked áll feljebb.
2021. jan. 4. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
94%

"Nézzük mi az, ami home office ellen szól?"


"- ellenőrizhetőség"


Tracking szoftver évek óta létezik, minden mozdulatodat képes nyomon követni amit a gépen csinálsz, beleszólásod nélkül.


"- kommunikáció"


Mai világban ez nem lehet akadály. Zoom, messenger, skype, google meets, google chat, telefon.. csak hogy pár dolgot soroljak fel


"- bizalom hiánya (jogosan)"


Ez nem párkapcsolat, hanem munkahely. Ha a munka el van végezve, időre, akkor nincs miről beszélni.


"- eredmények lassulnak2

Ha lassulnak, akkor valaki lóg.. elő kell venni a tracking szoftvert és megnézni, hogy dolgozik e vagy pornót néz napközben.


"- sok a túlóraz amit a dolgozó naplóz, miközben nincs kész a munka időben."


homofficera alapból nem kellene járnia túlórának.


"- nehéz összeülni átbeszélni dolgokat"


Esetek 99%ában nem kell összeülni. Éves meetingjeink 99%át el lehetne intézni egy e-maillel. Amúgy erre is van 100+1 program



"- nincs meg a személyes konzultáció hatékonyság, nem látni másik arcát és metakommunikációs jeleit, ez mind akadályozza a munkát."


Ugyancsak webkamos meeting


"- nincs lehetőség papírozni."


Mit akarsz papírozni a mai világban?


"- kötelező otthoni munkára támogatást is adni a munkáltatónak."


Ezzel mi a probléma?


"- nincs kiamhasználva a bérelt iroda"


mondja föl a bérletet, bérelje csak heti 1 napra, millió+1 megoldási lehetősége van.

2021. jan. 4. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!