Nem a feladott csomagomat kapta meg a cimzettem a DPD-nel. Mit tegyek?
DPD elcseszte. Hívd fel az ügyfélszolgálatukat, és keressék meg a csomagot.
Hozzánk is kézbesítettek egy Norvégiába tartó csomagot, úgy, hogy a mi címünk volt rajta.. aztán 3 hét után keresték, hogy szánják bánják, de kellene a csomag az ügyfelüknek.
Lehetséges, hogy pl karton papírról leválik a szelvény, ahogy a futárok dobálják pár helyen nem is csoda, azt találnak egy olyan csomagot amin nem volt így rá ragasztották, emberi hiba is lehet több ezer csomagnál előfordul.
A rosszabb lehetőség, hogy értékes volt, kilopták belőle a dolgokat és nem lesz meg.
Pár hete a GLS-nél rossz csomagot kaptunk, jó cégtől. Kiderült, a mi csomagunkat egy másik cég kapta és legalább annyira meglepődtek, mint mi.
Ők kaptak egy előre kifizetett több százezer forint értékű cuccot, mi meg egy doboz csavart... :D
A GLS összecserélte a két matricát a dobozokon. Megjegyzem, ha nem vesszük fel a kapcsolatot a céggel, akihez ment a csomagunk, lehet még mindig ülne a problémán a GLS, pedig lekopogom. Az egyik legjobb futár cégnek tartom a őket. Előfordul ilyen.
Biztos ír valamit a honlapjuk, mikor van ügyfélfogadási idejük, most biztosan nem dolgoznak. Legrosszabb esetben hétfőn fogsz tudni érdeklődni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!