Elveszett csomag (posta) után milyen kártérítés jár?
Posta.hu oldalán magad is megtalálhatod:
"HOGYAN ORVOSOLJUK ÉSZREVÉTELÉT, VAGY TÉRÍTJÜK KÁRÁT?
A legnagyobb gondosság mellett is előfordulhat, hogy ügyfelünkként Ön valamilyen okból nem elégedett szolgáltatásunkkal, esetleg úgy tapasztalja, hogy azok a jogszabályi előírásoknak, vagy az Általános Szerződési Feltételekben foglaltaknak nem felelnek meg. Ilyen esetben panasztételre van módja, melyet minden esetben díjmentesen, egyszerűen, átláthatóan, megkülönböztetéstől mentes módon kezelünk.
HOGYAN FORDULHAT PANASSZAL HOZZÁNK?
Ügyfelünkként Ön minden állandó postai szolgáltató-, illetve ügyfélszolgálati helyen személyesen, központi ügyfélszolgálatunknál telefonon, levélben, vagy egyéb módon (pl. www.posta.hu internetes eléréssel) megteheti panaszát.
MILYEN HATÁRIDEJEI VANNAK A PANASZ MEGTÉTELÉNEK?
A panasz megtehető küldeményhez kapcsolódóan, a feladás napjától számított hathónapos jogvesztő határidőn belül, illetve a sérelmezett tevékenység vagy magatartás esetén az erről való tudomásszerzéstől számított harminc napon belül, de legkésőbb a tevékenység vagy magatartás megvalósítását követő hat hónapon belül.
HOGYAN INTÉZKEDÜNK PANASZ ESETÉN?
Szóbeli panasza esetén a sérelem elintézésére a lehetőségekhez mérten azonnal helyben intézkedünk, illetve megadjuk a szükséges felvilágosítást.
MELY AZ ELJÁRÓ SZERV ÉS HOGYAN JÁR EL?
A panasz elintézésére jogosult postaszerv vagy szervezeti egység megnevezéséről az ügyfélszolgálati feladatokat is ellátó munkahely ad tájékoztatást. Az eljáró szervezeti egység a panasszal kapcsolatban vizsgálatot folytat. A vizsgálat lefolytatására belföldi szolgáltatások és az Európai Unió tagállamaiba irányuló szolgáltatások esetén a panasz beérkezésétől számított 30 nap áll rendelkezésre. A belföldi és az Európai Unió tagállamaiba irányuló szolgáltatással kapcsolatos vizsgálati eljárás időtartama egy alkalommal, a panaszos egyidejű értesítése mellett harminc nappal meghosszabbítható.
MILYEN HATÁRIDŐK VANNAK A PANASZ KIVIZSGÁLÁSAKOR?
Panasza kivizsgálásának eredményéről belföldi szolgáltatás esetén haladéktalanul, nemzetközi szolgáltatás esetén a külföldi szolgáltatótól beérkezett tájékoztatás időpontjától számított tizenöt napon belül írásban tájékoztatjuk Önt. A külföldi szolgáltató késedelmesen megküldött tájékoztatása esetében nem terhel bennünket felelősség. A panaszok nyilvántartásba vételének időpontja, a szóban tett panasz esetében a panasz közlésének napja, az írásbeli panasz esetében az első postaszervhez történő érkezés napja."
Javasolnám, hogy írásban (email) fordulj a postához, hogy nyoma legyen + így a panasztétel napja is bizonyítható.
"Már 3x voltam különböző postán mert egyik ide küld másik oda. Most negyedjére már nem megyek megint."
"Javasolnám, hogy írásban (email) fordulj a postához, hogy nyoma legyen + így a panasztétel napja is bizonyítható."
Ó, igen és nekem nem megy az értelmezés:D Szerinted akkor mi a búbánatnak írtam, hogy emailt írj? :D
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!