Svájci fogyasztóvédelmet hogyan tudom elérni?
Svájci székhelyű utazási iroda 5 hónapja ül a pénzemen, pedig a légitársaság már hónapokkal ezelőtt visszautalta nekik az összeget. Az itthoni, és az európai fogyasztóvédelem nem tud semmit tenni az ügyben, hiszen ez egy svájci cég. Szeretném megkeresni a svájci fogyasztóvédelmet az ügyben, de fogalmam sincs hol mi merre, az oldaluk számomra egyáltalán nem kivehető.
Beszélek németül és angolul is.
Sok sikert, de ez eléggé lehetetlen ötletnek tűnik.
Svájcban más jogrendszer van, ami ugyan hasonlít az EU-sra, de pont az ilyen ügyekben általában döntőbíróhoz lehet fordulni, azaz a cég jogi képviselője meg az ügyvéded (vagy te magad) felkeresik a helyi kanton bíróságát, egy üzleti bíróval kávé és teasütemény kíséretében eldumálgattok arról, hogy kinek mi az álláspontja és arra mi a törvény Svájcban. A végén - pár ezer franknyi munkaóra elégetése után - a helyi tótumfaktum hoz valami igazságos-Mátyás ítéletet, hogy vissza is kapd a pénzed meg ne is - a vállalkozás bűnhődjön is, meg ne is.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!