Ha online vásárlásnál elirják a számlát, akkor utólag köteles vagyok kifizetni a különbözetet?
Vettünk egy kávéfőző gépet egy hete. Nem kaptunk róla se visszaigazolő e-mailt, se számlát. Egyedül a GLS-től jött egy e-mail, hogy szállítják a csomagot, azonban az árnál egy 0-val kevesebb volt...
Azóta küldtek e-mailt, hogy küldjük el a különbözetet egy számlára...
Ilyenkor köteles vagyok kifizetni azt az összeget vagy nem?
Köszi az értelmes válaszokat! :)
Ki kell. Nekem a mekiben volt ilyen esetem, rossz szendvicset ütött fel, kifizettem, majd utana észrevette, hívta a vezetőt, sztornózták és felütötték rendesen. Az amit kértem 30 Ft-al drágább volt mint amit kifizettem. Elkérték a 30 Ft-ot. Kifizettem.
Abban az esetben nem kell kifizetned, ha a honlapon eleve a hibás ár volt kint és te erre adtad le a rendelést, a bolt pedig a hibás ár ellenére leszállította. Minden más esetben jogos a követelésük.
Te a websopban jelzett ár alapján rendelted meg, elküldted a rendelést, elfogadtad a vásárlási feltételeket.
Bárki hibázhat. Hihetetlen, hogy van, aki ilyenen akar nyerészkedni.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!