Ha Instagramon folyamatosan reklámozza magát egy több éve alakult vendéglátó üzlet, akkor az valójában nem is annyira jó mint aminek beállítja magát? Miért van szükség folyamatos reklámra?
Vannak ezek az "Influencerek" Instagramon, és azokkal reklámoztatja magát az üzlet, de már annyira viccesnek tűnik, minden héten 1-2 ilyen "Influencer" posztol az üzletről mellette természetesen a #reklám jelöléssel , túl van tolva a dolog, így már a szöveg is hiteltelen. Ugyanazzal reklámozza , hű de finom, stb...
Kérdésem: Akkor az a bolt, nem is annyira jó igaz?
Nem is annyira menő, hiszen ha az lenne nem kéne reklámozni minden héten átlagosan 2x valakivel.
A Justin Bieber holnap elmenne a Jóska bisztróba pacalt enni és ezt kiposztolná, akkor a sok csitri meg tinilányok mind tömegesen tódulnának be Jóskához pacalt zabálni.
Szóval néha működik ez.
Az, hogy mennyit költ egy vállalkozás reklámra és milyen sűrűn jelenik meg, abszolút nincs párhuzamban azzal, hogy mennyire sikerese vagy sem.
Nagyon jól csinálja, hogy reklámoz, főleg influencerekkel. Tetszik, vagy nem tetszik nagy a befolyásuk és rengeteg emberhez tudnak eljutni. Bármennyire is sablonos a reklám, legtöbbször még úgy is tök jó bevételt generál a vállalkozásnak.
Az az ügyes vállalkozás, aki sokat költ marketingre és azt jól költi el. Ha nekem van vállalkozásom és van havi 10 milliós bevételem, akkor egy jó marketing kampánnyal 20-30%-ot is tudok ezen emelni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!