Hogyan lehetne elérni,hogy egy szolgáltató (ha már vállalta hogy szolgáltat, akkor azt annak megfelelő módon tegye) és ne szívassa szándékosan az ügyfelét, törvényre hivatkozva?Pontosabban annak állítólagos hiányára hivatkozva.
Figyelt kérdés
2020. jún. 8. 07:51
2/4 A kérdező kommentje:
Van egy szolgáltató és a szolgáltatását(ami tele van hibákkal, és az ahhoz tartozó alkalmazások is) nem javítja,(nem fejleszti)sőt még jobban elrontja.
2020. jún. 8. 08:42
4/4 A kérdező kommentje:
Elő lettek adva a tapasztalt hibák,és rá lett kérdezve ezek javításának előrelátható idejére.A válaszuk az volt: erre nincs határidő...Kértem ennek a szabályzatnak (törvénynek) a hivatkozását,de mert (szerintük) ilyen nincs , így nem tudnak ilyennel szolgálni.
2020. jún. 8. 09:16
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!