Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Lidl-ben hogy működik a...

Lidl-ben hogy működik a garancia, a termék visszaváltása?

Figyelt kérdés
Vettem kb. 2 hete egy vérnyomásmérőt. Blokk is megvan, ami ugye szükséges a visszaváltáshoz. A vérnyomásmérő az első pár alkalommal (ha irreális mértéket is) mért. Ez benne is van a memóriában. Viszont most már egyszerűen nem mér, azt írja ki, hogy hiba a mérésben. De ezt folyamatosan. Visszavihetem a terméket így?
2020. jún. 6. 22:45
 1/2 anonim ***** válasza:
90%
igen
2020. jún. 6. 23:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
100%

Ha egyébként jól "üzemeltetted" és mégis hibásan működik, akkor természetesen visszaviheted.


Saját tapasztalat, hogy a Lidl és az Aldi rugalmasan és nagyon jól kezeli ezeket az eseteket.

2020. jún. 7. 05:30
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!