Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Online rendelés esetén, ha...

Online rendelés esetén, ha kifogynak az egyik rendelt termékből, utána felszámolhatják nekem a postaköltséget, ha ezután nem érem el az ingyenes szállítási költség értékhatárát?

Figyelt kérdés
Pl: 10000 ft-tól ingyenes a szállítás, rendelek 2 9000ft-os terméket, majd jön egy email, hogy az egyik elfogyott. Mire számíthatok, a futár 9000ft-ot fog tőlem kérni vagy 9000+szállítási költséget?
2020. máj. 11. 07:19
 1/1 belapus ***** válasza:
58%

Nem jogászként azt gondolom, hogy az e-mail egy szerződésmódosítási javaslat, amelyet elfogadhatsz vagy elutasíthatsz.Ha elfogadod, akkor már számíthatnak fel szállítási költséget.

Nekem egy ilyen esetem volt, amikor az egyik terméket nem tudták elküldeni és ezáltal visszaestem az adott értékhatár alá, de a bolt maradt az ingyenességnél.

Legegyszerűbb az lenne, ha közvetlenül a szolgáltatót kérdeznéd.

2020. máj. 11. 08:10
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!