Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Sikertelen rendelés, de...

Sikertelen rendelés, de levonta a pénzt a kártyámról?

Figyelt kérdés

Egy német oldalról szerettem volna rendelni valamit. megadtam a kártyaszámomat, már csak meg kellett erősíteni a telefonomon a fizetést, de a netbank valami hibakódot írt ki (valószínűleg azért mert túl sokat gondolkodtam rajta, így lejárt a bejelentkezési session, de én mégis rányomtam a megerősítésre). a weboldalon tehát nem ment végbe a rendelés, de miután újraindítottam az alkalmazást, a pénz levonódott a kártyámról.


olvastam hogy ez csak ilyen tranzakció hiba, és valójában az én számlámon van még a pénz, de elég frusztráló hogy látom az eltűnt egyenleget, és nem tudok róla hogy mi van vele. Az oldalnak már írtam de nem válaszoltak



2020. márc. 22. 15:41
 1/2 anonim ***** válasza:
100%
Azt ugye tudod, hogy a bankodnak 24/7 ben működő ügyfélszolgálata van?
2020. márc. 22. 15:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
100%

és ahogy az első válaszoló válaszában is benne van a sorok között, fel kellene hívnod a bankod telefonbankját és nekik hihetsz. Én ugyan nem hinnék itt ilyen kérdésben bárkinek ezen az oldalon.

Ha nincs telebankos azonosítód, általános információt tudnak adni a konkrét eseten kívül, hogy mi történik ilyen esetben. De ha telebankos azonosítód nincs is, vannak bankok ahol a mobilbankból vagy internetbankból tudsz kérdést feltenni, vagy visszahívást kérni.

2020. márc. 22. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!