Sikertelen rendelés, de levonta a pénzt a kártyámról?
Egy német oldalról szerettem volna rendelni valamit. megadtam a kártyaszámomat, már csak meg kellett erősíteni a telefonomon a fizetést, de a netbank valami hibakódot írt ki (valószínűleg azért mert túl sokat gondolkodtam rajta, így lejárt a bejelentkezési session, de én mégis rányomtam a megerősítésre). a weboldalon tehát nem ment végbe a rendelés, de miután újraindítottam az alkalmazást, a pénz levonódott a kártyámról.
olvastam hogy ez csak ilyen tranzakció hiba, és valójában az én számlámon van még a pénz, de elég frusztráló hogy látom az eltűnt egyenleget, és nem tudok róla hogy mi van vele. Az oldalnak már írtam de nem válaszoltak
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
és ahogy az első válaszoló válaszában is benne van a sorok között, fel kellene hívnod a bankod telefonbankját és nekik hihetsz. Én ugyan nem hinnék itt ilyen kérdésben bárkinek ezen az oldalon.
Ha nincs telebankos azonosítód, általános információt tudnak adni a konkrét eseten kívül, hogy mi történik ilyen esetben. De ha telebankos azonosítód nincs is, vannak bankok ahol a mobilbankból vagy internetbankból tudsz kérdést feltenni, vagy visszahívást kérni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!