Sikertelen rendelés, de levonta a pénzt a kártyámról?
Egy német oldalról szerettem volna rendelni valamit. megadtam a kártyaszámomat, már csak meg kellett erősíteni a telefonomon a fizetést, de a netbank valami hibakódot írt ki (valószínűleg azért mert túl sokat gondolkodtam rajta, így lejárt a bejelentkezési session, de én mégis rányomtam a megerősítésre). a weboldalon tehát nem ment végbe a rendelés, de miután újraindítottam az alkalmazást, a pénz levonódott a kártyámról.
olvastam hogy ez csak ilyen tranzakció hiba, és valójában az én számlámon van még a pénz, de elég frusztráló hogy látom az eltűnt egyenleget, és nem tudok róla hogy mi van vele. Az oldalnak már írtam de nem válaszoltak
és ahogy az első válaszoló válaszában is benne van a sorok között, fel kellene hívnod a bankod telefonbankját és nekik hihetsz. Én ugyan nem hinnék itt ilyen kérdésben bárkinek ezen az oldalon.
Ha nincs telebankos azonosítód, általános információt tudnak adni a konkrét eseten kívül, hogy mi történik ilyen esetben. De ha telebankos azonosítód nincs is, vannak bankok ahol a mobilbankból vagy internetbankból tudsz kérdést feltenni, vagy visszahívást kérni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!