Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Rendeltem egy terméket amit a...

Rendeltem egy terméket amit a GLS futár hozott ki de nem oda ahova kell, megéri bármit csinálni?

Figyelt kérdés

Szóval a GLS küldte az emailt, hogy oké felvették a csomagot és leírta ott az adataim hogy hova hozzák és eddig minden rendben volt. Ezután jött a második email, ami már a cím alapján is elég érdekes volt. "Megrendelés módosítása" ezen néven érkezett és a leirtakban az szerepelt, hogy mivel van egy hozzám "közel" eső GLS atvevo pont ami 2 kilométerre van és "3 perc alatt gyalog meglehet tenni" (ezt ők írták az emailben ) ezért az általam kifizetett házhozszállítás szolgáltatást figyelmen kívül hagyva a csomagpontra elvitték mindenféle engedély nélkül... Komolyan nem értem a dolgot, hogy hogyan képzelték ezt, hogy az általam kifizetett és igénybe vett szolgáltatást ők lesz*rják és elviszik egy GLS pontra, mondva; hogy majd elmegy a hülye érte, nekünk most nincs időnk szallitgatni ki házhoz, mert sok csomagunk van...

Szerintetek megéri bármit is tenni, panaszolni stb?



2019. dec. 18. 16:38
 1/1 anonim ***** válasza:
Ez fogyvédelmi eset , ezt az üzenetet elküldöd a glsnek hogy mikent kepzelik , adsz nekik max 48 órát hogy hazhoz vigy3k es kézbe kapd . Vagy a törvény adta lehetősegekkel élve hivatalos eljárasban jogi útra tereled . Ez bevalik . Az a lenyeg ne beszéddel intézd ha felhívnak vagy te hívod őket mert azt f3lveszik és kiprovokálják hogy perbe csalnak ....
2019. dec. 18. 17:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!