Mit tegyek, ha a lecserélt termék is hibás?
Múlt héten vettem egy kontrollert online, aminek egy pici hibája volt, majdnemhogy szepseghibanak tekinthető.
Bevittem az üzletbe személyesen és bár abban az üzletben nem volt olyan kontroller, felhívták egy másik üzletüket. Csak oda kellett mennem és lecserélték.
Ott helyben megnéztem hogy jó e, és az volt.
Később mikor hazajottem vettem eszre, hogy másik hibája viszont van, ami ráadásul jobban zavar, mint a másiké.
Visszavihetem ilyenkor cserére?
Nagyon kellemetlenül érzem magam, mert nagyon jófejek voltak így is.
Még szép, hogy visszaviszed.
Ne legyél szégyenlős.
Ameddig nem teljesen hibátlan a termék, nyugodtan visszaviheted!
Ha bizonyítottan nem te tehetsz a hibáról, akkor akár 82x is.
Ne neked legyen a kínos, hogy többször kell mászkálnod valami szar miatt!
Megmondod, hogy a múltkor csak arra a hibára koncentráltál, ami miatt az előzőt visszahoztad, de úgy látszik nincs szerencséd ezzel a termékkel, mert ennek meg ez és ez a baja!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!