Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Miért vont le pénzt a Netflix?

Miért vont le pénzt a Netflix?

Figyelt kérdés

2 hónapja indítottam egy próbaidőszakot, vége előtt 1 nappal lemondtam.

Azóta folyamatosan kapom az értesítéseket, le akar vonni 3990 Ft.

Mai nap feltöltöttem a kártyát, le is vonta.

Mit kell ilyenkor tenni?

Lehet véglegesen törölni a Netfix fiókot?

A levont összeget vissza lehet szerezni?


2019. nov. 8. 13:34
 1/6 anonim ***** válasza:
100%

Hogy mondtad le?


Sokan ott rontják el, hogy törlik az appot és azt hiszik így le van mondva.

2019. nov. 8. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
irj a supportnak
2019. nov. 8. 14:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%
LOL. Kikapcsoltad a TV-t és azt hitted vége a sztorinak, mi? :D
2019. nov. 8. 19:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:

Lemondtam az előfizetést:"vége előtt 1 nappal lemondtam."

Magyarul töröltem a hosszabbítást az accountban és meg is szűnt, nem játszott le filmet 1 hónapig, viszont a bankkártyámra akkor is küldte folyamatosan az üzeneteket.

2019. nov. 8. 21:07
 5/6 anonim ***** válasza:
100%

Akkor írj a supportnak.

De előtte lépj be és nézd meg, mi a státuszod most, mit ír.

2019. nov. 8. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Fél év múlva ha elolvassák
2019. nov. 8. 22:20

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!