Netem vásároltam, és nem kapt terméket. Mi a teendő?
Figyelt kérdés
Ezen az oldalom vettem, át is utaltam a pénzt. Mostmeg írtam nekik, hogy szeretném visszamondani, a pénzt meg visszakapni. De semmilyen válaszz nem kapok. Több mint 2 hete rendeltem.
2019. nov. 3. 12:24
1/9 anonim válasza:
Talán mert hétvégén nem dolgozik az ügyfélszolgálatuk.
Az mondjuk érdekes, hogy 2 hét alatt se tudták kiszállítani a terméket.
2/9 anonim válasza:
Ez egyértelműen egy kamu oldal.
Leglaább magyar számlára utaltál?
3/9 anonim válasza:
Bukta öreg. Se egy telefonszám se egy cím, csak ímélben lehet reklamálni, a .com-os weboldalcím meg külön átverés szagú. Minden szó nagybetűs ami undor meg adidas termék 515-os kedvezménnyel. Aha!!!! Neki se állok egy ilyen oldalnak.
4/9 anonim válasza:
... ja és 4800Ft a postaköltség tehát nem is Magyarországról küldik. Bebuktad...
5/9 A kérdező kommentje:
Nem magyar volt a cég, kínai. Már rájöttem, hogy átverés volt sajnos. Rendőrséghez van értelme fordulni?
2019. nov. 3. 20:38
6/9 anonim válasza:
Nincs értelme. Akkor tudnál tenni valamit ha bankkártyával fizettél volna és nem utalással.
7/9 A kérdező kommentje:
Bankkártyával fizettem.
2019. nov. 3. 21:47
8/9 anonim válasza:
A kérdésben még utalásról beszéltél.
Kártyás fizetésnél keressed meg a bankodat és kérj tőlük chargeback-et. Persze egyértelműnek kell lennie, hogy átverés áldozata lettél, de ezzel kapcs kérj tőlük felvilágosítást, hogy mi az ügy menete.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!