Milyen esetekben és hogyan tudok kártérítést igényelni mobilszolgáltatótól?
Figyelt kérdés
Az egyik mobilszolgáltónál valami félrement a számom számhordozásánál, és emiatt nem tudom használni a megrendelt SIM kártyámat. Többször (ha jól emlékszem összesen háromszor) voltam náluk ezügyben, elvileg valami ritka technikai hiba van a dolog mögött, ami könnyedén orvosolható lenne, de körülbelül 40 napja nem képesek megcsinálni.
Nem arról van szó, hogy valami komoly kártérítést szeretnék, csak érdekelne hogy milyen lehetőségeim vannak "megsürgetni" őket a munkában, vagy éppen visszakapni a SIM kártya árán.
2019. okt. 6. 00:54
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!