Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Megillet az elállási jog?

Megillet az elállási jog?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Nem tetszik, illetve méretben túl nagy az üzletben megrendelt bútor. 3+1+1 ülőgarnitúrát rendeltem, de nem láttam a fotelt, csak egy sarokülő volt az üzletben ebből a típusból. Milyen lehetőségeim vannak? Elállási jog...stb.


2019. szept. 22. 20:28
 1/8 anonim ***** válasza:
100%

Elállási jog ilyen esetben nem jár neked. Egyedi rendelésre készített termék esetén amúgy sem járna.


A "túl nagy" eleve elég értelmezhetetlen az esetedben, hát nem adták meg a méretet előre?!

2019. szept. 22. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
Nem illet meg.
2019. szept. 22. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%

És az üzletben nem kérdezted meg a bútorok méretét?


Hát bocs, de ha én a lakásomba vennék valamit, azzal kezdeném, hogy lemérem, mekkora hely van otthon rá és a boltban pedig megkérdezem a bútor méretét.


Ha ezt nem tetted meg, akkor ez nem a bolt hibája, hanem a Tiéd.


Elállási jog személyes átvételkor nem él, CSAK INTERNETES rendelés esetén.

Ezenkívül most sem írtad le, hogy hogyan történt a dolog, milyen fázisban van a rendelés, végezetül hol vásároltad meg a bútort? Már kiszállították és akkor derült ki vagy még nem hozták?

2019. szept. 23. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%

Ha előre legyártott tucat darab és inteneten rendelted meg, abban az esetben lehet szó elállási jogról, de ha bementél a boltba és ott rendelted meg, akkor nincs elállási jog.

Ilyen esetben már csak a cég "jófejségén" múlik, hogy meg tudtok-e egyezni valamiben vagy nem.

2019. szept. 23. 13:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:

Üzletben rendeltem meg, de nem láttam a bútort. Nem egyedi méretben, katalógusból választottam, mivel nem volt nekik belőle bemutató darab. Még volt adva a méret, de más olvasni és más látni. A helyén derült ki, hogy hatalmas..

Köszönöm a válaszokat, megoldódott a probléma.

2019. szept. 23. 19:56
 6/8 anonim ***** válasza:
75%
Kérdező, esetleg azt is leírnád, hogy oldódott meg a dolog? Engem legalábbis érdekelne... :-)
2019. szept. 23. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:
A bútorüzlettel megegyeztünk és nem kell kifizetni a bútort. Nagyon korrektül álltak a problémámhoz.
2019. okt. 2. 16:19
 8/8 anonim ***** válasza:
Kössz, akkor tényleg korrektek voltak.
2019. okt. 2. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!