Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » A biztosítóknak, szolgáltató...

A biztosítóknak, szolgáltató és egyéb cégeknek miért nem ér semmit az emberek ideje?

Figyelt kérdés
Szerintem az idő ér a legtöbbet, mert pénzt még kereshet bármennyit, de az ember ideje véges, abból csak adott mennyiség jutott mindenkinek. Mégis a biztosítok sosem hajlandók kárként figyelembe venni az ember idejét, a szolgáltató cégek sem veszik figyelembe, hogy az ügyfél ideje is pénzt ér, holott ők nagyon jól tudják, hiszen a bért órára ki kell fizetniük. Vagy ha elmegyek egy moziba és fél óráig reklámot kell néznem, akkor az én időm már többet ér, mint a mozijegy, tehát ingyen kellene néznem a filmet. De a legjobban az háborít fel, hogy még a bíróságok sem hajlandók figyelembe venni, hogy az ember ideje igenis érték, még ha nem is egyformán az. Méghozzá a legértékesebb értékünk.
2019. aug. 21. 10:40
 1/7 anonim ***** válasza:
68%
Mert senki nem nyom pisztolyt a fejedhez, hogy rájuk pazarold az idődet.
2019. aug. 21. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Azért nem egészen. Mert amikor például nekem okoz valaki kárt, akkor az bizony nem csak anyagi jellegű, hanem időbeli is, ami ellen nem lehet mit tenni. Ha megbíznék valakit, aki elintézi helyettem, annak a költségét sem fizetné ki a biztosító.
2019. aug. 21. 11:08
 3/7 anonim ***** válasza:
52%
1 percig olvastam a kérdésed és 1 perc a válaszadásom, hova számlázhatom az időmet ami rád ment el?
2019. aug. 21. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
52%
de a számlaírási időt is ki szeretném számlázni.
2019. aug. 21. 11:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
#4: Az oldal alján van egy link, oda mehet.
2019. aug. 21. 12:06
 6/7 anonim ***** válasza:
52%

Mert nem csak Te neked van gondod. Egy biztosító ügyfélszolgálatán dolgozok. Csak a mi osztályunknak 1000-1500db telefonos és 500-1000db emailes megkeresés érkezik. Ezt tudni kell feldolgozni. Van ami nem is a mi hatáskörünk, emiatt továbbítani kell. Hidd el mindent megteszünk a gyors reagálásért, de nem mindig tudunk egyből reagálni. És nálunk is megvannak a követelmények azért, hogy minél több hívást / levelet kezeljünk, a gyors ügyintézés érdekében. Hidd el nem szopatni akar a biztosító, hanem csak rengeteg a megkeresés.


Erre jön az hogy akkor alkalmazzon több ügyintézőt. Ugye?


És azok bérét honnan szerzi be? Abból, hogy emelkedik emiatt is a biztosítás összege. Utána meg emiatt menne a panaszkodás.

2019. aug. 28. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
#6: félreérted. A kárba miért nem számolják bele a biztosítók a károsult ügyintézésre, javíttatásra ráfordított idejét?
2019. aug. 29. 18:33

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!