Hogy kaphatnék helyes Casco bonusz igazolást Aegontól?
Átkötöttem a Casconkat az Aegontól. A legkedvezőbb fokozatban voltunk, mivel már 1997.01.01-től van folyamatos Casco biztosításunk, kárigényünk pedig nem volt. Az új biztosítónál be kell mutatnom a Casco bonusz igazolást, de az Aegon csak olyan igazolást hajlandó kiállítani, amin csak az az időszak szerepel amikor nála volt a Casco biztosításom (2010. márciusától) Ezt is csak többszöri kérésre küldte ki. Így viszont az új biztosítónál csak az látszódna, hogy 1 éve van kármentes időszakunk, holott valójában több, mint 13 éve! Így a C10 helyett átsorolnának C1-be, ami jelentős díjemelkedéssel járna.
Hogy kaphatnám meg a valós kedvezményes időszakról az igazolást? Kihez fordulhatok, hogy megkapjam?
1.) Ujra kísérletet kell tenni, ugyanis ha a c 10-el megadta, akkor elfogadta az előzmény időszak kármentességet.
2. ) Ha mégsem adja ki az igazolást akkor a a MABISZ-hoz kell fordulni panasszal élve:
3. Ha ez sem vezet eredményre akkor:
Azt gondolom a korábbi Bizt társaságokat is meg kell keresni irásban. Minden biztositónak van weboldala és a kapcsolat lehetőségnél irni nekik, kérve az igazolás kérést. Ne feledje feltüntetni a gk. azonositó adatait.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!