Milyen meghökkentő történetet tudsz mondani, amiben a biztosító kibújt, vagy ki akart bújni a fizetés alól?
Nyomtató működött, majd egy következő bekapcsolásnál már nem.
Elvittem szervízbe, ahol azt mondták, hogy villámcsapás érte. Ezt a problémát kizárólag ilyen eset okoz. Kiadtak róla egy igazolást, hogy ha van biztosításom, téríttessem meg a károm.
Be is nyújtottam a biztosítóhoz.
Majd kaptam egy értesítést tőlük, hogy sajnálják, de nem fizetnek, mert a károkozás napján az országos meteorológiai szolgálat tájékoztatása alapján a környékünkön nem volt villámtevékenység.
Cserébe kaptak tőlem egy olyan szívhez szóló levelet, hogy 2 hét múlva megérkezett a kért összeg.
Buták voltak, mert azt hitték, hogy nem veszem észre az ellentmondásokat.
1./ Károkozás napját nem tudtunk megjelölni, hiszen senki nem tudta, hogy a kikapcsolás és bekapcsolás közötti kb. 1 hónap alatt mikor érte a nyomtatót kár.
2./ Nem csatolták azt a bizonyos OMSZ tájékoztatót a levelükhöz, miszerint a senki által nem ismert károkozási napon éppen nem volt 10 méteres körzetben villámtevékenység.
3./ Nem volt szerencséjük, mert abban a hónapban rendkívüli villámtevékenységek voltak, nem is egyszer. Vagy háromszor ki kellett hívni az áramszolgálatót, mert az egész településen nem volt áram viharok stb. miatt.
4./ Csatoltam az áramszolgáltató telefonszámát, a települési polgármester telefonszámát is, továbbá hogy akkor lehet érdeklődni a kb. 20 ezer lakostól, hányszor volt vihar a környéken villámtevékenységgel cifrázva a szóban forgó hónapban.
Majd jeleztem, hogy kénytelen vagyok átgondolni a velük kötött szerződésem ezek után, ha ennyire hülyének nézik az ügyfeleket.
Pénzt aztán megkaptam (azt írták, hogy méltányosságból :D), utána rögtön szerződést is bontottam velük.
#1 Márpedig a szerződésben benne van, hogy
1.) viharkár és villámcsapás által okozott kár esetén az OMSZ jelentését veszik figyelembe (sok az ügyeskedő)
2.) Kárbejelentési kötelezettség van (ez is le van írva a szerződésben), ami általában 48-72 óra
Szóval ha fizettek, akkor azt tényleg méltányosságból tették. Kár volt otthagyni ezt a biztosítót.
"2.) Kárbejelentési kötelezettség van (ez is le van írva a szerződésben), ami általában 48-72 óra"
Ez így van, viszont ahogy olvasom azt írta, hogy ő maga sem tudta, hogy mikor érte a kár pontosan (mert nem mindig használják a nyomtatót), hanem akkor derült ki, amikor használták volna. Közötte eltelt 1 hónap, amikor bármikor történhetett a villámcsapás.
Köszi kérdező!
Látom te értetted a lényeget. :)
"....miszerint a senki által nem ismert károkozási napon éppen nem volt 10 méteres körzetben villámtevékenység."
A "senki által nem ismert károkozási napon" rész ebben a mondatban a lényeg.
Szóval nem méltányosságból fizettek, hanem "lebuktak". ;)
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!