Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Biztosítások » Milyen meghökkentő történetet...

Milyen meghökkentő történetet tudsz mondani, amiben a biztosító kibújt, vagy ki akart bújni a fizetés alól?

Figyelt kérdés

nov. 17. 15:03
 1/4 anonim ***** válasza:

Nyomtató működött, majd egy következő bekapcsolásnál már nem.

Elvittem szervízbe, ahol azt mondták, hogy villámcsapás érte. Ezt a problémát kizárólag ilyen eset okoz. Kiadtak róla egy igazolást, hogy ha van biztosításom, téríttessem meg a károm.

Be is nyújtottam a biztosítóhoz.


Majd kaptam egy értesítést tőlük, hogy sajnálják, de nem fizetnek, mert a károkozás napján az országos meteorológiai szolgálat tájékoztatása alapján a környékünkön nem volt villámtevékenység.


Cserébe kaptak tőlem egy olyan szívhez szóló levelet, hogy 2 hét múlva megérkezett a kért összeg.

Buták voltak, mert azt hitték, hogy nem veszem észre az ellentmondásokat.


1./ Károkozás napját nem tudtunk megjelölni, hiszen senki nem tudta, hogy a kikapcsolás és bekapcsolás közötti kb. 1 hónap alatt mikor érte a nyomtatót kár.

2./ Nem csatolták azt a bizonyos OMSZ tájékoztatót a levelükhöz, miszerint a senki által nem ismert károkozási napon éppen nem volt 10 méteres körzetben villámtevékenység.

3./ Nem volt szerencséjük, mert abban a hónapban rendkívüli villámtevékenységek voltak, nem is egyszer. Vagy háromszor ki kellett hívni az áramszolgálatót, mert az egész településen nem volt áram viharok stb. miatt.

4./ Csatoltam az áramszolgáltató telefonszámát, a települési polgármester telefonszámát is, továbbá hogy akkor lehet érdeklődni a kb. 20 ezer lakostól, hányszor volt vihar a környéken villámtevékenységgel cifrázva a szóban forgó hónapban.


Majd jeleztem, hogy kénytelen vagyok átgondolni a velük kötött szerződésem ezek után, ha ennyire hülyének nézik az ügyfeleket.

Pénzt aztán megkaptam (azt írták, hogy méltányosságból :D), utána rögtön szerződést is bontottam velük.

nov. 18. 05:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

#1 Márpedig a szerződésben benne van, hogy

1.) viharkár és villámcsapás által okozott kár esetén az OMSZ jelentését veszik figyelembe (sok az ügyeskedő)

2.) Kárbejelentési kötelezettség van (ez is le van írva a szerződésben), ami általában 48-72 óra


Szóval ha fizettek, akkor azt tényleg méltányosságból tették. Kár volt otthagyni ezt a biztosítót.

nov. 18. 08:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:

"2.) Kárbejelentési kötelezettség van (ez is le van írva a szerződésben), ami általában 48-72 óra"


Ez így van, viszont ahogy olvasom azt írta, hogy ő maga sem tudta, hogy mikor érte a kár pontosan (mert nem mindig használják a nyomtatót), hanem akkor derült ki, amikor használták volna. Közötte eltelt 1 hónap, amikor bármikor történhetett a villámcsapás.

nov. 18. 11:25
 4/4 anonim ***** válasza:

Köszi kérdező!

Látom te értetted a lényeget. :)


"....miszerint a senki által nem ismert károkozási napon éppen nem volt 10 méteres körzetben villámtevékenység."

A "senki által nem ismert károkozási napon" rész ebben a mondatban a lényeg.


Szóval nem méltányosságból fizettek, hanem "lebuktak". ;)

nov. 19. 04:19
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!