Signal biztosító "adminisztratív" hiba miatt, pénzvesztés nélkül kilépni?
2 éve fizetek Signalnál egy öngondoskodási terv nevezetű alapot. Havi 20, meg beletettem egy nagyobb alapot is. Májusban egyszercsak kiutaltak nekem párszázezres összeget. Bementem az irodába, hogy ez mi? Ott mondta a nő, hogy huuu, hát ez adminisztratív hiba, elírták az alapszámot, és véletlenül az enyémet bontották fel, másé helyett. Éspersze, ez nem visszacsinálható. Itthon kiszámoltam, közel 800.000 bukásról beszélünk, mivel a meghatározott időn belül vagyok, így nagyon kicsi a visszavásárlási értéke. Ügyvédet kerestem, aki írt egy hivatalos levelet a Signalnak, hogy ha kell perelünk, de ennyi pénzzel nem károsíthatnak meg, adminisztráció miatt. Most úgy áll a dolog, 3 havi szrakodas után, hogy mégiscsak újra indítják az alapomat, visszautalom a pénzt, és mindenki boldog.
Csakhogy, már nem bízom a Signalban, nem szeretném még 8 évig rájuk bízni a pénzemet... Az ügyvéd szerint viszont vagy ezt fogadom el, vagy lenyelem a bukot. :(
másnak tapasztalat?
Igen, arra már rájöttem, hogy ez egy elég necces cég. Sajnos, ostoba voltam, megbíztam az unokatesómban, aki rámsózta. :(
Gondoltam családon belül csak nem akar kibszni velem, es de. Mint kiderült MLM cégben dolgozva kötelező volt ezt ajánlania. Ebben én vagyok a hibás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!