Kinél lehet feljelentést, panaszt tenni, ha a biztositó a kárról 2 hónapja nem ad információt? Még a kár összegéről sem, nem még hogy kifizetés történne!
Árvizes vagy mi?
Minket csak türelemre intettek, meg kértek egy árajánlatot a felújítás összegéről, és azt mondták, hogy majd egyszer átnézik a kárigényt és szólnak. De kib. lassan haladnak, mert rengeteg kárigényt nyújtottak be nekik, szerintem október-novemberig nem is fognak zsét adni.
Ha hívogatod telefonon őket úgy vettük észre hogy az nem gyorsítja a folyamatot.
Nézd meg a szerződésedben, hogy van-e arra kitétel, hogy záros határidőn belül elkezdik az ügyintézést/kárrendezést. (Ilyen nem szokott lenni). Ha van ilyen, akkor úgy tudom, akkor lehet őket feljelenteni szerződésszegésért, és perelhetőek, de ez nem 100%. De ezt ugye ügyvédtől érdemes kérdezni.
Esetleg még fordulhatsz a fogyasztóvédelemhez, de szerintem már minden biztosítótársaságot bepanaszoltak náluk.
Melyik biztosítóról van szó?
Éppen - hát nem most - de volt egy csőtöréses dolgom még február végén, nem siették el, először fizettek árajánlat nélkül 69.eFt-ot, azt keveseltem, reklamáltam, kértek árajánlatot, megküldtem nekik 230.eFt-ról, és még minden nem is volt benne, erre küldtek még 4.622,- Ft-ot és lezárták az ügyet. Ez a Groupa-mánál van. Most reklamáljak még?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!