Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Biztosítások » Elég hangrögzítőre panaszt tenni?

Elég hangrögzítőre panaszt tenni?

Figyelt kérdés

Ez a korábbi kérdésem:

https://www.gyakorikerdesek.hu/uzlet-es-penzugyek__biztosita..


Azt mondták, a dolog “folyamatban van” (akármit is jelentsen ez), és mondjam el a panaszomat, rögzítik és 30 napon belül valaszolnak.

Nem kevés ez így? Nem lenne jobb írni? Erre hogy hivatkozzak, ha tovább kell lépnem?



2020. júl. 20. 18:18
 1/3 anonim ***** válasza:
nem kell minden lépésnél új kérdés. Ott a biztosító oldalán hogy lehet panaszt tenni. Általában még telefonon is lehet és rögzítik, meg eleve rögzített vonal. Vagy írásban a megadott módokon. Nem hangrögzítővel bohóckodni, nem is értem.
2020. júl. 20. 19:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

Bocs, de azt hiszem, annyit lehet itt kérdezni, amennyit akarok.

Kissé tartok attól az eddigiek alapján, hogy mi van, ha nem rögzítik, és nem is vagyok járatos a dologban.

A hangrogzitest így értettem, hogy rögzített hívás.

2020. júl. 21. 00:44
 3/3 anonim ***** válasza:
hirdetik az állást csak nem vesznek fel senkit. én azt vettem észre
2020. júl. 21. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!