Mi a telefonszám?










Általában nem is kell közvetlen villámcsapás, az is elég, ha a közelben csap be. Anno a mi TV-nk pont így ment tönkre.
A biztosító nem mondott semmit, hogy mégis kinek kellene igazolnia? Mert ez nonszensz, amit kérnek. Valószínűnek tartom, hogy fizetni sem akarnak. Már ha a biztosításotok vonatkozott villámcsapás által okozott kárra, mert ha nem, ki fognak bújni a fizetés alól.
Esetleg annyit tudok elképzelni, hogy egy szerelő meg tudja mondani, hogy mi miatt hibás a TV, és megnevezi a hiba/működésképtelenség okát, mint a villámcsapást.





Drága csillag! Ha van biztosításotok, az érvényes, és kiterjed erre is, akkor azzal a biztosítóval kell felvenned a kapcsolatot elsőként. Sok cég van az országban ilyen, és sokféle biztosítási forma.
A szerződésen szerepelni kell elérhetőségeknek. De egyszerűbb, ha weboldalukon megkeresed.
Ha ezzel megvagy, kérdezd meg, hogy független kárszakértőt küldenek ki (nekem ez volt, amikor számítógépem és tartozékai mentek tönkre), vagy neked kell a szervizzel kommunikálnod (telefonomnál ez utóbbi volt.)
A szakértés pénzbe kerülhet, de pozitív elbírálás esetén ezt visszakapod. Tehát ha a bevizsgálás mondjuk 15 000 forintok, a megállapított, és megítélt kár 100 000 Ft, akkor 115 ezer forintot fizet majd a biztosító.
Fontos, nem viheted bárhová, bármelyik szervizbe, ha nem ők küldenek embert.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!