Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Banki ügyek, kamat, hitel » Mi lehet a gond a bankkártyámmal?

Mi lehet a gond a bankkártyámmal?

Figyelt kérdés
Körülbelül egy hete lett minimum plusz számlacsomagom a K&H banknál, amihez Maestro betéti bankkártya társult. A pin kódot meg kaptam, s bent az ügyintéző azt mondta, hogy ezzel mar érvényes a bankkártyám. A probléma ott lenne, hogy mikor PayPal-hoz csatolnám, az oldal elutasítja, azzal, hogy érvénytelen a kártyám. Ellenőríztem a tranzakciókat, az engedélyeket, a limitet, de semmi, minden jól van beállítva, s semmilyen online vásárlásnál nem engedi használni. Mi lehet a gond?

2019. júl. 21. 11:38
 1/5 anonim ***** válasza:
57%

Kértél le egyenleget az automatából vagy a bankkártya érvényesítést megcsináltad? Kell valami tranzakció, hogy a kártya működjön.

Illetve alkalmas egyáltalán online vásárlásra a kártya?

2019. júl. 21. 12:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
73%
A bankodnak van éjjel nappal üzemelő úgyfélszolgálata. Hívd fel őket. Bejelentkezel, megmondod a kártyaszámodat, és közlik veled, mi a baj a kártyáddal. De a sima K&H kártya ( egyik fajta sem) nem azonos a Pay-Pal-al. Az egy más kategória
2019. júl. 21. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
57%
Maestro kártyák - én úgy tudom - online vásárlásra nem alkalmasak. Visa Electron is csak akkor volt alkalmas régen ilyenre, ha adott bank engedélyezte ezt.
2019. júl. 21. 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

Szintén KH minimum plusz számlacsomag, Maestro bankkártya:

Netbankon keresztül aktiváltuk. Kormányablakban fizettünk volna vele. Csak volna, mert csak hibakódot küldött, amiről az ügyintéző nem tudta milyen hibát jelez. (fedezet bőven volt rajta: 6ezret fizettünk volna, 300ezer fölött volt a felhasználható egyenleg)

Hívtuk az ügyfélszolgálatot: minden rendben, biztos a kormányablak rendszerében van a hiba. Az ott kapott csekket be tudjuk fizetni a postán a kártyával.

A postán szintén hibaüzenet, fizetni nem tudunk vele.

Bementünk a bankfiókba: megnézi a rendszerben, minden rendben vele, aktiválva van, fedezet van rajta, működnie kellene a fizetésnek.

A hibakódról ők sem tudták megmondani, hogy milyen hibát jelez.

Biztos ami biztos alapon, csináltak limit módosítást (netbankon már a kártya aktiválása után megtettük) és menjünk ki a bank falánál levő KH-s ATM-hez (mellette van az OTPs ATM is) és vegyünk fel kp-t, azután működni fog.

A boltban már tudnunk vele fizetni.

Hiába volt aktiválva a kártya, nem működött addig, amíg nem vettünk fel vele pénzt (a saját ATMjéből)

2019. júl. 21. 15:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

internetes biztonsági kód szolgáltaátst (3D szolgáltátst) aktiváltad már?


A szolgáltatás igénybevételének elengedhetetlen feltétele a szolgáltatásra vonatkozó igény regisztrálása. Ehhez a K&H e-bankban az Internetes biztonsági kód szolgáltatás beállításai menüpontban engedélyezned kell a virtuális (CNP) tranzakciókat. A regisztráció az alábbi útvonalon elérhető: számlák, bankkártyák / bankkártyakezelés, limitmódosítás / bankkártya kiválasztása / limitmódosítás / Internetes biztonsági kód szolgáltatás beállításai. A regisztráció a K&H TeleCenterén keresztül is végrehajtható.

2019. júl. 21. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!