Milyen tapasztalataitok vannak banki ügyintézőkkel?
A bank ahol vagytok, hogyan állnak hozzátok? Tesznek-e megkülönböztetést jövedelmezőbb vagy szegényebb ügyfelek között, segítőkészebbek-e a fiatalok?
Csak azért mert nekem egy-egy banknál annyira tipikusak az ügyintézők. A zöld banknál pl hanyagok, nem néznek a szemembe, unottak. Kék banknál meg mosolyognak, előre köszönnek, közvetlenek, megkérdezik hogy vagyok...
Vagy csak nekem ilyen fontos szempont ez? :D
A zöld banknál volt már, hogy muszáj volt bemennem munka közben - szépen leállítottam a bejáratnál a sarokba a seprűmet :D és bementem takarítós ruhába - ugyanolyan kedvesek voltak, mint máskor.
Lehet, hogy most nem fogjátok elhinni, de nekem több, mint 20 év alatt EGYSZER volt negatív tapasztalatom a zöld banknál - kék meg nem tudom, csak sejtem, hogy melyik, ezzel szemben van egy, ahova többet a lábamat nem akarom betenni - nem mondanám ügyfélbarátnak ( eszperente bank :D )
Nekem sem az ügyintézőkkel volt bajom a zöld banknál. Általában normálisak voltak, bár volt, hogy hibáztak (szerencsére nem nagyot) az én káromra. Egy volt kicsit bunkó, amikor épp a számlát mentem megszüntetni. "A másik se lesz jobb" beszólás, meg hogy "úgyis vissza fog jönni". Visszamennék, csak ahhoz lényegesen csökkenteni kéne a díjakat.
Most gyakorlatilag "contactless" banknál vagyok. Személyesen még senkivel sem találkoztam, csak videobankon. Nem tolakodóan, abszolút korrekten, érthetően, és kellemesen elmondtak minden tudnivalót, meg hogy mi a teendőm. Ha kapcsolatot kell tartanom mert pl kérdésem van akár csak sima üzenetben is, akkor sem arra válaszolnak amire sikerül, hanem amire kell. Mondjuk az átlagéletkor szerintem a fele, mint a zöldnél :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!