Paypal probléma?
Új kártyám van, új banknál. Beirom a kért adatokat, majd azt írja:"Sajnáljuk. Jelenleg nem tudjuk feldolgozni a kérését. Próbálja újra később."
Mi lehet a probléma? Mit kéne tennem. Természetesen irtam az ügyfélszolgálatnak, de nem segítenek, csak sablon szöveget írnak, sőt már vagy 2 napja nem is válaszolnak a legutolsó levelemre.
Nincs más mód sajnos. Nekem hasonló a problémám, és pár levél után ezt ajánlották. Fel is hívtak, csak nem volt nálam a telefonom.
Ha tudsz valakit, aki beszél angolul, akkor kérd meg, hogy tárgyalja le ezt velük (amúgy annyi a teendő, hogy konkrétan az operátor írja be a kártya adatait diktálás alapján). Gondolom, az a lényeg, hogy az adott telefonszámról beszéljen velük a "felhasználó".
(Én amúgy még nem intéztem el, lustából vagyok, és egyelőre megfelel a virtuális számlám.)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!