Paypal probléma?

Figyelt kérdés

Új kártyám van, új banknál. Beirom a kért adatokat, majd azt írja:"Sajnáljuk. Jelenleg nem tudjuk feldolgozni a kérését. Próbálja újra később."

Mi lehet a probléma? Mit kéne tennem. Természetesen irtam az ügyfélszolgálatnak, de nem segítenek, csak sablon szöveget írnak, sőt már vagy 2 napja nem is válaszolnak a legutolsó levelemre.



2019. máj. 23. 14:16
 1/3 TR75 ***** válasza:
Fel kell hívni őket.
2019. máj. 23. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Ha nem beszélek angolul? A leveleket is csak tört angolsággal tudtam "megfogalmazni", netes segítséggel.
2019. máj. 23. 15:01
 3/3 TR75 ***** válasza:

Nincs más mód sajnos. Nekem hasonló a problémám, és pár levél után ezt ajánlották. Fel is hívtak, csak nem volt nálam a telefonom.

Ha tudsz valakit, aki beszél angolul, akkor kérd meg, hogy tárgyalja le ezt velük (amúgy annyi a teendő, hogy konkrétan az operátor írja be a kártya adatait diktálás alapján). Gondolom, az a lényeg, hogy az adott telefonszámról beszéljen velük a "felhasználó".

(Én amúgy még nem intéztem el, lustából vagyok, és egyelőre megfelel a virtuális számlám.)

2019. máj. 23. 15:37
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!