Miért várakoztatnak a telefonos ügyfélszolgálatok, miért nem hívnak vissza?
Blockchain alapon megoldható ez is ki mikor telefonált, érkezési sorrendben igazságosan visszahívják az embert, és nem kell várakoztatni az embereket, mennyi költséget spórolnának, nem terhelnék a hálózatot és sorolni lehetne az előnyeit. Még akkor is ha a bank a telefonköltséget áthárítja a telefonálóra. Nincs felesleges költség amíg csak tartja az ember a telefont.
Felhívják a bankot, aki várakoztat feleslegesen, nyugodtan fizethetne büntetést az ügyfélszámlára minden kidobott és megvárakoztatott perc után. Álmodj királylány...
Sajnos az ügyfélszolgálatok (nem csak a bankoknál) magasról tesznek arra, hogy az én SIM egyenlegemet jó alapos percdíjjal megterhelték totál feleslegesen! És még vagy 10-szer ezt megismételjük, mire esetleg méltóztatnak felvenni és segíteni is.
Hogy miért nem hívnak vissza? Nem nekik fontos, nem fogják ránk vesztegetni az idejüket, főleg, hogy vissza se tudják igazán követni a nem fogadott hívásokat (vezetékes telefon nem írja ki a számom, legalábbis nekem emiatt mindig külön meg kell adnom azt a számom, amiről épp hívom). De ha vissza tudnák követni, akkor se hívnának szerintem.
Ehhez nem kell blockchain :)
Az, hogy ki mikor telefonált teljes mértékben érdektelen, más szempontok alapján rakják sorba a hívásokat.
Hogy miért várakoztatnak? Mert sok a hívó, és kevés az ügyfélszolgálatos. És bizony a hülye is sok, nagyon sokan olyasmikért betelfonálnak, hogy aznap milyen nap van kb...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!